I bil til Nordkap
Fra : Dennis

Dato : 21-05-07 22:01

Hej i Gruppen,

Til august skal kæresten, en god ven og jeg afsted til Nordkap.
Vi kører derop i alm. bil ( ingen campingvogn m.m ).

Er der nogle som har erfaringer med overnatningsmuligheder langs E6'eren i
Norge ?

Hilsen
Dennis

Fra : Holst

Dato : 21-05-07 22:13

Dennis wrote:

> [...]
> Vi kører derop i alm. bil ( ingen campingvogn m.m ).
>
> Er der nogle som har erfaringer med overnatningsmuligheder langs E6'eren i

Min far og lillebror kørte engang derop. De boede på forskellige
vandrehjem i Sverige og Norge:

http://www.stfturist.se/
http://www.vandrerhjem.no/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-07 22:57

"Dennis" <dennis@vapnet.dk> writes:

> [...]
> Vi kører derop i alm. bil ( ingen campingvogn m.m ).
>
> Er der nogle som har erfaringer med overnatningsmuligheder langs E6'eren i

Et telt. Det er gratis.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Dennis

Dato : 22-05-07 17:31

Ja, det ville klart være det billigste

Men ville sætte pris på en god nattesøvn på en god madras ,
når nu at man skal sidde og køre i så mange dage.

Fra : Holst

Dato : 22-05-07 22:09

Dennis wrote:

> Ja, det ville klart være det billigste
>
> Men ville sætte pris på en god nattesøvn på en god madras ,
> når nu at man skal sidde og køre i så mange dage.

Vil du betale kassen for et godt hotel, så får du sikkert også en god
madras.

Men begynder du at gå efter de gode tilbud for at spare nogle penge, så
er der ingen garanti for, at du får en ordentlig madras.

Og en luftmadras i et telt kan man faktisk ligge ganske formidabelt på.

Fra : Bjarne

Dato : 22-05-07 07:51

> Er der nogle som har erfaringer med overnatningsmuligheder langs E6'eren i
> Norge ?
>
> Hilsen
> Dennis

Der er mange private på ruten som lejer værelser ud, det nogle år siden jeg
sidst har gjort det... Så priserne er nok ikke ligefrem de billigste, så
telt er nok en god idé.

vh
Bjarne

Fra : jesper outzen

Dato : 22-05-07 19:10

Dennis <dennis@vapnet.dk> wrote:

> [...]
> Vi kører derop i alm. bil ( ingen campingvogn m.m ).
>
> Er der nogle som har erfaringer med overnatningsmuligheder langs E6'eren i

Mange campingpladser har hytter.
god tur
jespero

Fra : cj

Dato : 23-05-07 19:10

http://www.visitnorway.com/MWTemplates/QWFeature.aspx?id=177495

wow

Fra : Dennis

Dato : 30-05-07 14:47

"cj" <cjrocksthehouse@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.visitnorway.com/MWTemplates/QWFeature.aspx?id=177495
>
> wow
>

> "jesper outzen" <jesper@spamhulfoto.dk> wrote in message

Hej

Mange tak for de mange svar. Nu er der lidt mere at gå efter, så tak for
hjælpen.

Hilsen
Dennis