Ryan-Air
Fra : hafelaffen

Dato : 21-05-07 20:06

Hejsa igen.

Nu skal vi snart ud at flyve med Ryan-Air fra Billund.

Jeg har søgt lidt omkring regler og Check-Ind-Tid for dette selskab,
men sys ikke rigtigt at jeg kan finde så meget. Det undre mig lidt da
det jo er væsentlige ting.

Er der nogen som har fløjet med Ryan-Air fra Billund som kan hjælpe
mig lidt.

Hvor lang tid skal man Checke ind før afgang ?

Hvad må man have med i flyet.. Feks. væske til mine kontakt-linser ?
Er der forskel på om det er i håndbagagen eller kufferterne ?

Jeg håber nogle kan hjælpe mig lidt, eventuelt komme med lidt fif

Mange Hilsner
/Haffe

(bemærk at denne diskussion _ikke_ drejer sig om, hvor vidt Ryan-Air
er et godt eller sikkert selskab at flyve med)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-05-07 21:35

hafelaffen <hafelaffen@hotmail.com> wrote in news:1179774337.396416.286720
@y2g2000prf.googlegroups.com:

> Jeg har søgt lidt omkring regler og Check-Ind-Tid for dette selskab,
> men sys ikke rigtigt at jeg kan finde så meget. Det undre mig lidt da
> det jo er væsentlige ting.

Giv ikke op. Bare klø på. Det står altsammen på deres hjemmeside.
www.ryanair.com.

Fra : jimmi1311

Dato : 26-05-07 21:26

On 21 Maj, 21:05, hafelaffen <hafelaf...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> (bemærk at denne diskussion _ikke_ drejer sig om, hvor vidt Ryan-Air
> er et godt eller sikkert selskab at flyve med)

Hej

Jeg er temmelig sikker på at check-in lukker 40 minutter før afgfang,
men jeg er ikke 100% sikker.

Ang. væske så må du kun have beholder, hvor der kan max kan være
100ml, men i håndbagagen og max 1 litter. Der udover skal beholderne
med væske være i en speciel pose.
Du må dog have det med i den alm. bagage uden nogle restraktioner.

MVH
Jimmi