Lagersalg i nærheden af München
Fra : JMN

Dato : 21-05-07 17:27

Hej

Sommerferien nærmer sig og i den forbindelse skal vi tilbringe et par dage
nær München.

Nogen der ved om der findes Lagersalg af tøj, sportstøj/sko i nærheden?

vh.
Jørgen

Fra : NG

Dato : 21-05-07 18:00

http://www.google.dk/search?hl=da&q=outlet+m%C3%BCnchen&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Per Krabbe, Vestergade 81A, 5300 Kerteminde, tlf. 65325475, pkc@scanboat.com
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : JMN

Dato : 21-05-07 21:19

Jeg siger pænt tak (og bør vel kunne anvende G selv næste gang)

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:4651d00b$0$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : NG

Dato : 22-05-07 20:42

> Jeg siger pænt tak (og bør vel kunne anvende G selv næste gang)

Jo men jeg kan jo ikke vide om du har den på det internet du bruger så jeg
ville jo ikke sige for meget *smil*

Per

Fra : Jens

Dato : 28-05-07 09:13

> Nogen der ved om der findes Lagersalg af tøj, sportstøj/sko i nærheden?
>
> vh.
> Jørgen
Hej Jørgen
http://www.ingolstadtvillage.com/ingolstadt/home.asp

Det er en outletkæde der ligger 9 steder i Europa. Jeg har været både i den
franske og den engelske, og det er kanongodt!! Meget billigt mærketøj..
Jens

Fra : acm

Dato : 29-05-07 19:41

Hej!

Ved godt det måske lige er langt nok fra Munchen, men i byen Herzogenaurach,
5 km fra Nürnberg, har både Puma og Adadias fabriksudsalg.

Begge firmaer, er så vidt jeg ved grundlagt i byen.

Har selv været forbi med stor succes ved tur hjem fra syden.

Hilsen Jacob