Spisested i Kbh.
Fra : Tone Hilde

Dato : 20-05-07 21:56

Er det noen som kan anbef. oss et godt og rimelig spisested i Kbh.
Takk !

Fra : -=JF=- priv

Dato : 20-05-07 22:45

"Tone Hilde" <to-hild@online.no> skrev i meddelelsen
> Er det noen som kan anbef. oss et godt og rimelig spisested i Kbh.

Jamen, der er masser!!
Spørgsmålet er nok hvilken type restaurant du efterlyser?

Kinesisk, tyrkisk, indisk, italiensk, traditionelt dansk køkken... Skal det
være buffet eller tjener med klud over armen?
Og hvad er rimeligt? Spis hvad du kan for 99,- eller 250,- pr. kuvert?

Du må nok være lidt mere præcis

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-05-07 01:47

"Tone Hilde"
> Er det noen som kan anbef. oss et godt og rimelig spisested i Kbh.
> Takk !

Måske verden billigste Italienske restaurant - Rimini, Amagerbrogade/
Christmas Møllers Plads - hurtig og smilende, altid godt fyldt op - og
udendørs når vejret er til det.. -max-

Fra : Bjarne

Dato : 21-05-07 07:19

-max- skrev:
> "Tone Hilde"
>
> Måske verden billigste Italienske restaurant

Den bedste italienske restaurant jeg kender har pizza pugliese til 4 €,
Hvis det er endnu billigere, så er det billigt

Bjarne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-05-07 09:41

"Bjarne"

> Den bedste italienske restaurant jeg kender har pizza pugliese til 4 €,
> Hvis det er endnu billigere, så er det billigt

Den har de ikke på menuen, men en Magarita er vidst steget til
22kr - hvid dug og stof servietter. Smag er svær at diskutere,
men de fleste danskere ) tror jeg vil mene Rimini's er rigtige
pizzaer, tynd sprød masser af ost og evt. "eksotisk" fyld. -max-

Fra : Bjarne

Dato : 21-05-07 11:11

-max- skrev:
> [...]
> men de fleste danskere ) tror jeg vil mene Rimini's er rigtige
> pizzaer, tynd sprød masser af ost og evt. "eksotisk" fyld. -max-

OK, 22 kr., det er faktisk billigt - sikkert billigere end sodavanden

Bjarne