Nattero
Fra : Birgitte Sembach Lau~

Dato : 24-05-07 22:59

Hej NG

Jeg har tre store vinduer i mit soveværelse, som jeg gerne vil have dækket
til både dag og nat. Jeg havde tænkt på noget folie som kan sættes på selve
vinduet og fuldstændig lukker af for lys.altså ikke transparant.

Hvor kan jeg købe det?

jeg bor i Østjylland.

Hilsen Birgitte

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-05-07 23:25

"Birgitte Sembach Lauridsen" <mailfjerndette@sembach.dk> skrev i en
meddelelse news:46560aad$0$894$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> til både dag og nat. Jeg havde tænkt på noget folie som kan sættes på
> selve vinduet og fuldstændig lukker af for lys.altså ikke transparant.

De fleste byggemarkeder og farvehandlere har noget folie i alle mulige
farver.
Det koster ca 40 kroner for en rulle med ca 1 m2

Elmer

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-05-07 07:48

> Jeg har tre store vinduer i mit soveværelse, som jeg gerne vil have dækket
> til både dag og nat. Jeg havde tænkt på noget folie som kan sættes på
> selve vinduet og fuldstændig lukker af for lys.altså ikke transparant.

Har du tænkt på skoder? Så får du heller ikke solvarmen ind i rummet.

Mvh Maria

Fra : Kåre

Dato : 25-05-07 08:44

> [...]
> til både dag og nat. Jeg havde tænkt på noget folie som kan sættes på
> selve vinduet og fuldstændig lukker af for lys.altså ikke transparant.

Hvis det ikke skal være permanent, så har jeg selv brugt ganske almindelig
sølvpapir i en lille periode.
Det fungerede og var nemt at sætte op. Men det var grimt, og der var nogle
naboer ovre på den anden side af vejen som døjede lidt med kraftige
reflektioner...

mvh
Kåre

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 11:44

Birgitte Sembach Lauridsen wrote:
> [...]
> dækket til både dag og nat. Jeg havde tænkt på noget folie som kan
> sættes på selve vinduet og fuldstændig lukker af for lys.altså ikke

Vi er glade for vores mørkelægningsgardiner, indkøbt i Silvan. De lever fint
op til navnet

mvh

David

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-05-07 13:39

On 24 Maj, 23:59, "Birgitte Sembach Lauridsen"
<mailfjernde...@sembach.dk> wrote:
> [...]
> til både dag og nat. Jeg havde tænkt på noget folie som kan sættes på selve
> vinduet og fuldstændig lukker af for lys.altså ikke transparant.

Lav det lige som en acrylplade til et forsatsvindue, så kan du bare
sætte en masonitplade i.

Alt kan købes i et hvert byggemarked.

--
Christian.....MSN: spørg...