TV-out og VGA på samme tid, dual head?
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-07-01 11:25

Jeg har gået og funderet lidt over at lave en lille PC til visning af
DivX'er på mit fjernsyn i stuen, nu er sprøgsmålet så: får man et
skærmbillede (VGA) på ens monitor eller er det kun på TV'et, når TV-out er
aktiv?

Fra : JokeSten

Dato : 05-07-01 11:56

kun hvis grafikkortet understøtter twinview.
JokeSten

Fra : Madsen

Dato : 05-07-01 14:24

> [...]

> DivX'er på mit fjernsyn i stuen, nu er sprøgsmålet så: får man et
> skærmbillede (VGA) på ens monitor eller er det kun på TV'et, når TV-out er

Jeg kører med et Matrox Dualhead og her kan du se det både på
monitor og TV samtidig. Ud over det har du mulighed for at slå
noget der hedder DVD-Max til, så det som f.eks. mediafspilleren
viser, bliver overført til TV'et i fuld skærm. På den måde kan du
via mediafspilleren f.eks. få overført dine DivX'er til TV'et.

For mit korts vedkommende (G400 Max) kan monitoren dog kun
køre i 1024 x 768 imens Dualhead Clone er slået til, men det
skulle vist være løst i G450'eren.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.