Alternativ til træstub - hvor kan det skaf~
Fra : Kent Hansen

Dato : 24-05-07 19:40

Jeg har haft en træstub stående med en højde på ca. 1 meter og diameter på
ca. 40 cm. Stubben forgrenede sig i 2 mindre grene i ca. 70 cm. højde

Den er nu desværre blevet savet helt ned, og jeg vil gerne have noget
lignende istedet .....

Jeg havde tænkt mig, at det eventuelt var muligt, at købe/finde/skaffe et
stykke træ på ca. 2 meters længde, der forgrener sig i 2 mindre grene og så
grave det ned i ca. 1 meters dybde.

Problemer er bare - hvor finder man lige sådan et stykke træ - Er det et
træfældningsfirma man skal have fat i, eller skal man ud til en skovfoged og
få lov til at købe et stykke træ. ? ???

Håber der er nogen, der evt kan hjælpe- På forhånd mange TaK

Mvh

Kent
2610 Rødovre