Andet multimedie
Nyt fra Maja
Fra : Frank Jensen

Dato : 05-07-01 11:45

http://www.FDF.dk/papcards.nsf/ID/BNNN-4YCDTW
--
A/S Side by Side
Frank Jensen

97250502 +12

Fra : Søren Blom

Dato : 05-07-01 12:25

"Frank Jensen" <mfj@post2.tele.dk> skrev
> http://www.FDF.dk/papcards.nsf/ID/BNNN-4YCDTW

og hvad vedkommer det lige denne gruppe?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : emj

Dato : 05-07-01 13:57

Søren Blom skrev i <3b444e56$0$12861$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>og hvad vedkommer det lige denne gruppe?

Fortæl hellere afsenderen, hvordan han sletter en fejlsendt meddelese
igen, hvis man bruger Outlook Ekspres
Hilsen emj

Fra : Madsen

Dato : 05-07-01 14:15

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Fortæl hellere afsenderen, hvordan han sletter en fejlsendt meddelese
> igen, hvis man bruger Outlook Ekspres

Det kan han sikkert ikke få lov til med Outlook Express
på TDC's servere, men han kunne evt. prøve at markere
sit indlæg og så vælge Meddelelse > Slet Meddelelse
Spørgsmålet er om han gider forsøge. :)

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Frank Jensen

Dato : 05-07-01 15:04

Jeg har forsøgt at slette meddelsen, åbenbart virker det ikke.
Beklager MEGET at have sendt denne meddelse til gruppen.

Frank

Madsen <madsens@whomail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9i1p8g$eqo$1@egon.worldonline.dk...

Fra : emj

Dato : 05-07-01 15:06

Madsen skrev i <9i1p8g$eqo$1@egon.worldonline.dk>:

> han kunne evt. prøve at markere
>sit indlæg og så vælge Meddelelse > Slet Meddelelse
>Spørgsmålet er om han gider forsøge. :)

Han har forsøgt at slette.

Hilsen emj

Fra : Madsen

Dato : 05-07-01 15:17

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Han har forsøgt at slette.

Det ser da også ud til det er lykkedes. Jeg har lige prøvet at
hente gruppen på TDC's server og her kan jeg ikke se det
oprindelige indlæg, så et eller andet tyder på at man godt kan
få lov til at slette med OE via TDC's nye setup. Det har man
ikke kunnet tidligere. Ikke ret tit i hvert tilfælde.

Det skal da lige prøves af...

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-07-01 17:33

Thu, 5 Jul 2001 16:17:02 +0200, skrev "Madsen"
<madsens@whomail.dk>:

> [...]
>oprindelige indlæg, så et eller andet tyder på at man godt kan
>få lov til at slette med OE via TDC's nye setup.

Den ligger på TDCs newsserver, har først lige hentet indlæg nu.

Men jeg oplevede det, du har været udsat for.
Ved synkronisering dukkede indlægget ikke op, men da jeg klikkede
på message-id kom det frem.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Madsen

Dato : 05-07-01 18:03

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Den ligger på TDCs newsserver, har først lige hentet indlæg nu.
>
> Men jeg oplevede det, du har været udsat for.
> Ved synkronisering dukkede indlægget ikke op, men da jeg klikkede
> på message-id kom det frem.

Jeg kan ikke lige se logikken i det må jeg sige.
Har prøvet at nulstille gruppen igen på news.inet.tele.dk og det
originale indlæg fra Frank Jensen findes ikke på den server.
Jeg kan i hvert tilfælde ikke set det, men hvis jeg lige bruger
hans messageid, så kan jeg godt få det at se.

Har så lige prøvet at sende et indlæg til dk.test med følgende
messageid:
Det lykkedes at sende et cancel efter det med OE og det er
ellers meget sjældent at jeg har oplevet at kunne det uden
at få en "Follow-up without references" retur, men ikke denne
gang.
Hvis jeg så sletter dk.test og henter den igen, så kan jeg ikke
se mit indlæg, men kan dog stadig få det frem vha. messageid.
Jeg fatter ikke en meter. Det er sikkert varmen eller også har
jeg aldrig rigtigt forstået det med at cancle indlæg. :)

Ved ikke hvem jeg skal futte til, men har prøvet
da det vel nok engang er den der gør knuder. Er dog ikke helt
sikker på om det er tilfældet denne gang.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.