Udestue
Fra : Kasper

Dato : 21-05-07 18:35

Hej

Erfter vi fandt ud af udestue bunden var råden i beklædningen, vil jeg
skifte den...
Soklen har været gravet helt ned før, og vi kunne ikke se hvor skæv den er.
Den ende der er mod nedløbs røret er ca 5cm bredere end i den anden ende, op
denne side her.
Kan jeg tage vinkel sliberen og tage det væk foreks. i de 10 øverste cm fra
enden og hen til midten ca?

Vil der mon ske noget ved det ?

http://rapzak.mine.nu/udestue%20billeder/B1.jpg
http://rapzak.mine.nu/udestue%20billeder/B2.jpg

Mvh

Kasper

Fra : Kasper

Dato : 21-05-07 18:42

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> wrote in message
> [...]
> op denne side her.
> Kan jeg tage vinkel sliberen og tage det væk foreks. i de 10 øverste cm

Nåja, og så til dem der vil se fundet i udestue væggen:
http://rapzak.mine.nu/udestue%20billeder/B3.jpg

Fra : Martin Bak

Dato : 21-05-07 21:16

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse
> [...]
> op denne side her.
> Kan jeg tage vinkel sliberen og tage det væk foreks. i de 10 øverste cm

Ja, det vil støve og larme forfærdeligt ;)
Hvorfor vil du skære af den? Kan den ikke bare blive som den er? Det snit du
kan lave med vinkelsliberen bliver heller ikke særlig pænt, så det
kosmetiske vil være et valg mellem 2 onder.
Har du forøvrigt sikret dig, at det virkelig er soklen og ikke den gamle
udestue der er ude af vinkel?

Martin

Fra : Kasper

Dato : 21-05-07 21:35

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message

> "Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse

> Ja, det vil støve og larme forfærdeligt ;)
> Hvorfor vil du skære af den? Kan den ikke bare blive som den er?

Fordi det vil se tosset ud..., at det er ca 5 cm skævt

Det snit du
> kan lave med vinkelsliberen bliver heller ikke særlig pænt, så det
> kosmetiske vil være et valg mellem 2 onder.
Men det skulle så pudses op igen, skære lidt længere ind og pudse det op.

> Har du forøvrigt sikret dig, at det virkelig er soklen og ikke den gamle
> udestue der er ude af vinkel?

Nix, men udestuen flytter jeg ikke lige sådan...

Kasper