nettobuild.dk erfaringer??
Fra : Søren Olesen

Dato : 21-05-07 07:47

Hej

Jeg overvejer at køve en Dewalt DW-707 Geringssav og har fundet den absolut
laveste pris hos nettobuild.dk ...

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem ??

Søren

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 21-05-07 15:35

On 21 Maj, 08:46, "Søren Olesen" <smole...@hotmail.com> wrote:

> Jeg overvejer at køve en Dewalt DW-707 Geringssav og har fundet den absolut
> laveste pris hos nettobuild.dk ...

> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem ??

Vi har lige købt en plæneklipper hos dem, bestilte den fredag, og den
kom i dag. Og prisen var selv med forsendelse langt under de andre
steder, vi har kigget.

Hvordan de håndterer reklamationer ved jeg ikke, men man har jo i
hvert fald altid 14 dages fuld fortrydelsesret på den slags fjernsalg.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-05-07 18:49

Hej!

Søren Olesen wrote:

> Jeg overvejer at køve en Dewalt DW-707 Geringssav og har fundet den absolut
> laveste pris hos nettobuild.dk ...
>
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med dem ??

Har netop købt en overfræser, stiksav, fræsejern og hulbor hos dem, ligeledes
DeWalt.

Dagen efter ankom det hele, pånær stiksaven som var sendt i en separat kasse
(iflg. deres support). PostDanmark kendte ikke noget til T&T-nummeret, men saven
dukkede op dagen efter - det viste sig, at der var kludder i PostDanmarks system.

Så jeg er godt tilfreds med handlen. De var _temmeligt_ billige (stiksaven er
400,- billigere end i Silvan og jeg så overfræseren til 1000,- ekstra et andet
sted på nettet i Danmark). Deres personale var iøvrigt også behjælpsomme :)

Har dog ikke prøvet at reklamere over produkterne, men det sker jo næppe med det
mærke

Jeg ville ikke tøve med at handle der, hvis jeg var dig.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : thomas jürgensen

Dato : 21-05-07 21:00

når man kigger på F.eks Dewalt så er de da gevaldigt meget dyrere end den
lokale stark....

Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-05-07 21:11

Hej!

thomas jürgensen wrote:

> når man kigger på F.eks Dewalt så er de da gevaldigt meget dyrere end den
> lokale stark....

Den Stark jeg har i nærheden er _pisse_ dyr med stort set alt, så det undrer mig
da sådan set.

Hvad er det du mener er dyrere hos NettoBuild? Eksempler

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Søren Olesen

Dato : 22-05-07 05:56

Tak for alle svarene... de var jo overvejende positive, så jeg tror bare jeg
vil se at få bestilt den sav.

Søren