Gaskontrol
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 24-05-07 16:35

Hej

Mine gashåndtag er ved at være trætte og vil ikke rigtig, pga. slør, tage
gassen af.
Min lokale båd-pusher skal have 4000,- pr. stk, Men jeg kan se at man i USA
kan få dem til $130. Ved nogen hvis de fås til under 4000,- i danmark?

Gashåndtagene er "Yamaha 701 Remote Control"

Claus

Fra : Cressi

Dato : 25-05-07 09:14

On 24 Maj, 17:35, "Claus Grell Hansen" <c...@nospam.dk> wrote:
> [...]
> kan få dem til $130. Ved nogen hvis de fås til under 4000,- i danmark?
>
> Gashåndtagene er "Yamaha 701 Remote Control"

Du skal nok prøve under nyhedsgruppen bådmotorer/tilbehør

Med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 25-05-07 09:21

Der har jeg prøvet, men intet svar.

Jeg har dog lige fundet dem i West Bådudstyr i køge til ingen penge.

Claus