computer
Fra : janrosenbjerg@sol.dk

Dato : 24-05-07 09:24

hej...
Er der nogen af jer, der har erfaring med .mares nemo wide. eller har
hørt noget godt eller dårligt om den...
alt har interresse........tak..;)

Fra : Freelance

Dato : 01-06-07 11:06

Hej
Jeg har Mares Nemo "alm" ikke wide. Jeg er rigtigt glad for min, da
den sagtens kan bruges som ud (specielt lækkert når man er på ferie).
Jeg synes at displayet er klart og at der er plads til de rette
informationer. Dog er glasset lidt for modtageligt overfor ridser :-
( Alt i alt er jeg glar for den, men regner med på et tidspunkt også
at købe en "rigtig" computer. Overvej hvilken dykning du laver og om
den passer hertil.
Mvh
Rasmus