Re: Sportextreme.com
Fra : M. Lock

Dato : 23-05-07 16:25

Hej igen

Fik endelig fat på dem i dag, fik et telefonnummer hos jydsk
distribution, som står for deres lager.
De kunne ikke helt forstå, hvad der var blevet af mine mails, men til
deres forsvar skal det siges, at de uden diskussion annulerede min
ordre da jeg snakkede med dem.
Hvis det ikke var for deres elendige responstid, som giver en det
indtryk at firmaet ikke eksisterer, ville jeg gerne have fuldført
handlen. Men skrækken om hvordan man nogensinde skulle få udført en
reperation eller nogen anden form for after-sale service, gør at jeg
vælger at styre uden om sportextreme en anden gang.

Mvh
Martin Lock-Andersen