Re:Batterikasse
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 22-05-07 21:41

Jeg har nu fundet et rør der passer, en brugt Poolstige.
Jeg har været rundt at lede i bådforretninger efter Exenterlåse til låget,
de er 30 mm. brede og der er for meget de skal kun være 20 mm. er der nogen
ved hvor der er muligheder ?

Vh Sten

Fra : Seerup

Dato : 23-05-07 15:30

> [...]
| de er 30 mm. brede og der er for meget de skal kun være 20 mm. er der nogen

Jeg går ud fra, at du med "30mm brede" mener 30 mm i diameter? (undskyld hvis
jeg virker krakilsk)

Uden jeg ved hvad en excenterlås præcist er, så ville jeg nok forsøge hos f.eks.
Sanistål, de har en rimelig stor teknisk afdeling.
Men prøv at forklare lidt mere om, hvad det er du søger, så skal jeg se hvad jeg
kan gøre.

Seerup *smed*