Motortopedo
Fra : René Kofoed

Dato : 21-05-07 15:48

Er der nogle der kender til Motortopedo båden M-boot ved kerteminde i
Storebælt. Var ude at lede efter den i søndags på de positioner der opgiver
uden held.

René

Fra : René

Dato : 22-05-07 00:32

On 21 Maj, 16:48, "René Kofoed" <r...@ko-foed.dk> wrote:
> Er der nogle der kender til Motortopedo båden M-boot ved kerteminde i
> Storebælt. Var ude at lede efter den i søndags på de positioner der opgiver
> uden held.
>
> René

Hej René

så var det jer vi så derover, vi var også over og lede efter den men
fandt den heller ikke på den pos.

ps jeres nye båd lød godt da i fyret den af.

mvh

René A.

Fra : René Kofoed

Dato : 22-05-07 16:26

Hej René

så var det jer vi så derover, vi var også over og lede efter den men
fandt den heller ikke på den pos.

ps jeres nye båd lød godt da i fyret den af.

Jeps, 2x250hk lyder jo af lidt, vi var 1t 20min om at sejle der op fra
Korsør, det er vel ok. med ca. 17-18kn, men kan godt sejle 25kn, men bliver
noget mere sulten

VH

René K

Fra : U W

Dato : 22-05-07 21:56

Hej Rene.
Går ud fra at det er M 515 i har været på jagt efter. Så vidt
jeg ved findes vraget ikke. Det er muligt at M 515 er gået ned i
danske farvande, men så vidt jeg har hørt, er der aldrig nogle
som har fundet den, selvom der er ledt vældigt meget efter den.
Så jeg tror det er en røverhistorie. Men vil da lige surfe lidt
efter den en dag ved lejlighed..
mvh
UW

Fra : anders

Dato : 23-05-07 08:29

On 22 Maj, 17:25, "René Kofoed" <r...@ko-foed.dk> wrote:

> Jeps, 2x250hk lyder jo af lidt, vi var 1t 20min om at sejle der op fra
> Korsør, det er vel ok. med ca. 17-18kn, men kan godt sejle 25kn, men bliver
> noget mere sulten

Hvor meget sluger de ved hhv. 17-18 knob og 25 knob?
Og evt hurtigere hastigheder?

mvh
Anders

Fra : René Kofoed

Dato : 24-05-07 18:57

Hvor meget sluger de ved hhv. 17-18 knob og 25 knob?
Og evt hurtigere hastigheder?

Hej Anders

Den bruger ca 100L diesel på en tur fra Korsør og til Romsø, kan ikke lige
huske hvor langt der er, men det kan man jo se på et søkort.
Det lyder måske af meget men med 8 dykker, alle med dobbeltset og til 2 dyk
er det vel ikke så ringe enda. Dette er ved 17-18 knob ved ikke hvad
forbruget er med 25 knob, men er sikker på at den er mere sulten.

René

Fra : René

Dato : 23-05-07 09:09

Hej René

ja det var også M 515, jeg har skrevet inde på vragguiden at der ikke
findes noget på den position så kan andre se det.

har en plan om at få bekræfte de position ud for vores område i løbet
af sommeren så vi ved hvad der ligger.

mvh

René A.

Fra : René Kofoed

Dato : 24-05-07 19:06

"René" <rba74@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Det lyder godt.
Har en ny position på en lille kutter næsten ud for klubhuset på 16m vand,
et godt lille begyndervrag. Smider pos. her på gruppen og på vragguiden når
jeg lige har været nede at tjekke navigatoren.

Var ude at dykke på Wilhelmine igår. Den kan ikke slås på ekkolod, så vi
dykkede den på positionen fra Allan og den er lige i øjet. Tak til Allan.

René