TIl mads og andre. taget fra usenet.dk
Fra : Dak

Dato : 25-05-07 13:50

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Reklamer i signaturen
Signaturen er principielt et "fristed" hvor man ikke behøver holde sig til
gruppens emne, og derfor et oplagt sted at reklamere hvis man har lyst
hertil.

Dette er der ikke noget i vejen for, men man bør som annoncør være opmærksom
på at kommercielle ting sædvanligvis hører til i markedsgrupperne, og at
man derfor kan gøre sig selv en bjørnetjeneste ved at reklamere i de
ikke-kommercielle grupper, da dette kan irritere potentielle kunder som
sædvanligvis vil reagere ved at vælge ens indlæg fra. En diskret URL med en
meget kort ledetekst vil normalt være acceptabelt.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
" Til salg http://tinyurl.com/yuuecb "

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-07 13:59

Dak wrote:
> http://usenet.dk/netikette/signatur.html
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
> " Til salg http://tinyurl.com/yuuecb "

Ja, det ser godt nok smart ud...

Reklamer du bare, men fri os for guds skyld for diverse tråde omkring
regninger, dhb billetter, diverse kontakter som plager dit budget!

Men hvis det kun er mig som det prikker i øjet på sætter jeg blot dig i mit
killfilter... Så er jeg jo fri for at ligge søvnløs om natten!

MVH Mads

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 14:52

> Reklamer du bare, men fri os for guds skyld for diverse tråde omkring
> regninger, dhb billetter, diverse kontakter som plager dit budget!

tjaa... nu var det jo bare en venlig ting at nævne det med billetterne da
der var nogen herinde som var interesseret i dem men lige skulle finde en at
køre med. Så det er dumt at vedkommende begynder at finde personer til at
tage med til DHB og jeg så ikke længere har billetterne. og det samme med
GPS'sen. Der var også en herinde som var interesseret i den fra en anden
tråd. Alt andet tekst var nu bare fyld...

Dak
--
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
Tilfreds? Jeg har nu 4 linjer at gøre godt med, hvad skal jeg bruge den
sidste til?

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-07 14:58

Dak wrote:

> [...]
> længere har billetterne. og det samme med GPS'sen. Der var også en
> herinde som var interesseret i den fra en anden tråd. Alt andet tekst

Kanon... eller

Lige et godt råd:
Hvis du virkelig gerne vil af med den sierra... Så tag og vask bilen, kør ud
og skyd nogle pæne billeder af den! Den ser mildest talt elendig ud i den
annonce, og så skrriver du oveni købet i annoncen at du har været så doven
at du blot har skudt et billede fra et vindue. Det viser jo hvor meget du
gerne vil af med den..

MVH Mads

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 15:13

> [...]
> den annonce, og så skrriver du oveni købet i annoncen at du har været så
> doven at du blot har skudt et billede fra et vindue. Det viser jo hvor

ja men nu er det sådan at mit kamera er udlånt så det er svært at tage
billeder uden digitalt kamera. Jeg kan ikke skubbe mine alm. billeder ind i
kortlæseren uden at de krøller....

--
Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
Tilfreds? Jg hr nu 4 linjr a gør got md,hva ska jg brue dn siste t?

Fra : tom jensen

Dato : 25-05-07 19:41

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
> Tilfreds? Jg hr nu 4 linjr a gør got md,hva ska jg brue dn siste t?

undskyldninger ,undskyldninger og undskyldninger.

tag dig nu lidt sammen .

hvorfor dælen købte du en gps ,når du ikke havde råd til det.

og dine benzin regninger troede du ikke de skulle betales tilbage.

stop med det tuderi ,det er ynkelig at høre på.

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Dak

Dato : 29-05-07 13:38

> hvorfor dælen købte du en gps ,når du ikke havde råd til det.

Det havde jeg også? men nu skal jeg til at flytte(fik beskeden efter jeg
lige havde købt den) og så sælger jeg jo ud af mine ting...

> og dine benzin regninger troede du ikke de skulle betales tilbage.

Jo men det var bare lidt ulogisk den måde at metax sendte min regning på.
:-/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-05-07 14:10

Dak skriver:

> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
> " Til salg http://tinyurl.com/yuuecb "

Problemet er bare at du ikke har _lært_ at lave en signatur.

Alt under signaturadskilleren er en signatur, alt over er dti
(reklame)indlæg.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 15:09

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

ifølge http://usenet.dk/ord/lokal.html#signatur så er din signatur da også
forkert. Dit navn skal være nedenunder.

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-07 15:12

Dak wrote:

> ifølge http://usenet.dk/ord/lokal.html#signatur så er din signatur da
> også forkert. Dit navn skal være nedenunder.

Du kan VIRKELIG være irriterende...

MVH Mads

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 15:20

> Du kan VIRKELIG være irriterende...

nå ja men synes da man skal feje for egen dør først. han har da de to -
og mellemrummet korrekt.

Fra : Jesper Juul

Dato : 25-05-07 15:27

Dak skrev:

> nå ja men synes da man skal feje for egen dør først. han har da de to -
> og mellemrummet korrekt.

Prøv igen, du har ingen signatur.

> [...]
> Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
> Tilfreds? Jg hr nu 4 linjr a gør got md,hva ska jg brue dn siste t?

NY godbid fra Knud Thomsen: Pjat med dig
- at udfylde en pasanmodning,aflevere et billede
og betale 600 kr. er altså ikke særligt vanskeligt -
selv jeg kan finde ud af det.

Fra : Jesper Juul

Dato : 25-05-07 15:22

Dak skrev:

> ifølge http://usenet.dk/ord/lokal.html#signatur så er din signatur da også
> forkert. Dit navn skal være nedenunder.

Næhh, det står der ikke noget om.

> [...]
> Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
> Tilfreds? Jg hr nu 4 linjr a gør got md,hva ska jg brue dn siste t?

Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-05-07 16:11

Dak skriver:

> ifølge http://usenet.dk/ord/lokal.html#signatur så er din signatur da også
> forkert. Dit navn skal være nedenunder.

Det står der intet om der.

Ej heller her:
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Det er en OM'er og vil du diskutere videre, så gør det i
dk.admin.netikette, hvortil jeg har sat FUT

Fra : Mr J..

Dato : 25-05-07 14:31

Hvis du skal citere, har du så læst noget om hvad man skriver om herinde??
du kunne jo lige lave en OT i emnet, for det har da INTET med biler at
gøre..

Mvh
Morten

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 15:05

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> wrote in message
> Hvis du skal citere, har du så læst noget om hvad man skriver om herinde??
> du kunne jo lige lave en OT i emnet, for det har da INTET med biler at
> gøre..

ja men det glemte jeg jo lige i vendingen. Er jo ellers meget god til lige
at sætte en OT på som regel.

>1. Gruppenavn: dk.fritid.bil
>2. Beskrivelse: Loest og fast vedroerende biler.

Tjaa.. kan da sige at det jeg taler om er loest.

>3. Fundats - Formål med gruppen: Et forum for bilejere/-interesserede, hvor
>man kan udveksle erfaringer med hinanden.

Ja det er også min egen erfaring angående hvor hurtigt regning kan løbe
løbsk hvis man er kunde hos metax da de sender regninger ud i tide og utide.
og med de stigende priser så kan det løbe op hurtigt.

Så umiddelbart så overholder jeg da stadigvæk formålet med denne gruppe.
Ingen der siger at det skal kun handle om rep. spørgsmål osv. Hvis jeg nu
f.eks. ændrede overskriften til "Hvad er der med de benzinpriser?" Jeg gik
fra ca. 1000 kr om måneden til 2800kr om måneden til benzin på få måneder.

Så ville det jo havde måske været mere accepteret. Det hele handler om
formuleringen.

--
Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
Tilfreds?Jg har nu 4 linjer at gøre godt md, hvad skal jg bruge dn
sidste t?

Fra : Jesper Juul

Dato : 25-05-07 15:23

Dak skrev:
> [...]
> Signaturen er principielt et "fristed" hvor man ikke behøver holde sig til
> gruppens emne, og derfor et oplagt sted at reklamere hvis man har lyst

Så må du jo til at få en signatur.