Juhuu... bestod min køreprøve
Fra : Dak

Dato : 23-05-07 12:01

til lastbil vel og mærke.

Kan så fortælle at indtil videre så er de 4 ud af 6 elever som har været
oppe i min TEC klasse dumpet. :-/ Kan så også fortælle at det er pænt svært
at køre i området omkring Toftegårdsplads her i Kbh. Så gruer den dag jeg
skal op til hænger i efteråret.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for
900kr(speciel dfb-pris)"

Fra : Mr J..

Dato : 23-05-07 12:05

> til lastbil vel og mærke.

Velkommen i storvogns klubben, jeg fik også betalt mit af jeres skattepenge
(milli)

Mvh
Morten

Fra : Dak

Dato : 23-05-07 13:24

> Velkommen i storvogns klubben, jeg fik også betalt mit af jeres
> skattepenge (milli)

øhh skattepenge? Nu er det mit firma som betaler for uddannelsen og min løn?
så tror da ikke der går nogen skattepenge eller ihvertfald ikke så mange til
at betale for min lærlinge uddannelse...

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 1.000kr"

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 14:07

> øhh skattepenge? Nu er det mit firma som betaler for uddannelsen og min
> løn? så tror da ikke der går nogen skattepenge eller ihvertfald ikke så
> mange til at betale for min lærlinge uddannelse...

Stryg "også" fra hans indlæg og læs det igen :)

Fra : Dak

Dato : 24-05-07 12:49

> Stryg "også" fra hans indlæg og læs det igen :)

ja så giver det mening men ellers ikke..

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 800kr"

Fra : ShutEye

Dato : 24-05-07 13:53

> ja så giver det mening men ellers ikke..

Jo hans indlæg gav det indtryk at DU også nassede :þ

Fra : Dak

Dato : 24-05-07 14:12

> Jo hans indlæg gav det indtryk at DU også nassede :þ

tjaa... nasser vel lidt af mit firma men ikke af SU længere.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for
800kr(gæsteliste billetter)"

Fra : ShutEye

Dato : 24-05-07 14:21

> tjaa... nasser vel lidt af mit firma men ikke af SU længere.

At modtage SU er sgu ikke at nasse!
Nu kan du (forhåbentlig :) bruges til noget ude i samfundet!
Forresten synes jeg det er sjovt at se indkaldelse i 6-12mdr og (måske) et
gratis kørekort som en bonus!
Det er jo ikke den fede løn man får som værnepligtig.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-07 06:09

> Velkommen i storvogns klubben, jeg fik også betalt mit af jeres
> skattepenge (milli)

Der satser jeg også lige at trække et "skattefradrag" ud her til august.. =)

/SWP

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-05-07 22:22

Dak skrev:
> [...]
> at køre i området omkring Toftegårdsplads her i Kbh. Så gruer den dag jeg

Hvor skal man så passe på ikke at komme i vejen for dig?

(Tillykke med kortet)

--
MVH Finn Fremover vil MC'ister i flok have samme ret til
vejen som cykelryttere i flok, i min verden. (M.a.o. kun

Fra : Dak

Dato : 29-05-07 13:36

> Hvor skal man så passe på ikke at komme i vejen for dig?

Tjaa... Der hvor du ikke ser en Post Danmark lastbil!

> (Tillykke med kortet)

mange tak...

--
Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
Til salg http://tinyurl.com/yuuecb
Jg hr nu 4 linjr a gør got md,hva ska jg brue dn siste t?