bagdæmper snakker :o(
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 21:49

Har lige sat ny undervogn på min polo, men den ene bagdæmper "snakker" nå
den kører opad, er der noget man kan gøre ved det?? det er pisse
irriterende...
Nogle ideer?

Mvh
Morten

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-05-07 22:14

> Har lige sat ny undervogn på min polo, men den ene bagdæmper "snakker" nå
> den kører opad, er der noget man kan gøre ved det?? det er pisse
> irriterende...
> Nogle ideer?

Hmm, hva'e, var det ikke en Golf du havde gang i ;)

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 22:43

> Hmm, hva'e, var det ikke en Golf du havde gang i ;)

jow jow, men motorblok og top er ikke kommet fra cylinderservice.. og poloen
skal synes så trækket kan blive godkendt, så jeg kan køre med båden..

Mvh
Morten

Fra : Sp@msen

Dato : 23-05-07 00:34

"Morten Juel"

> jow jow, men motorblok og top er ikke kommet fra cylinderservice.. og
> poloen skal synes så trækket kan blive godkendt, så jeg kan køre med
> båden..
heh af ren nysgerighed, hvordan stopper sådan en -ja lille i mine øjne- bil
med sådan en svend efter sig?

> Mvh
> Morten

vh.
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 06:27

> heh af ren nysgerighed, hvordan stopper sådan en -ja lille i mine øjne-
> bil med sådan en svend efter sig?

Hehe lidt som den gør når der ikke er båd på, man træder bare på bremsen

Ej båden vejer kun 350kg, og traileren vel en hund, så den bremser godt nok,
problemet er da nærmere optræk, 55hk og momentet fra en 1,3 er ikke så vildt
med sådan en fyr efter sig .o)

Mvh
Morten

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 23-05-07 00:54

> Har lige sat ny undervogn på min polo, men den ene bagdæmper "snakker" nå
> den kører opad, er der noget man kan gøre ved det?? det er pisse
> [...]

Øhh jo jo ved godt klokken er mange jeg jeg skal til at i seng fordi jeg er
overtræt... men hvad siger den endelig nu når den kører opad og snakker ? :)

Mvh

Lars Bisgaard

lige kommer hjem fra job og på vej i seng. :)

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 06:28

> [...]
> er
> overtræt... men hvad siger den endelig nu når den kører opad og snakker ?

hehe den siger knnaaagggggeeeee hehe.. tror jeg giver alle bøsninger
smørrelse senere..