Gæt en rep :o)
Fra : Mogens

Dato : 22-05-07 21:43

Prisen på 75.000 km service for sønnens '01 Porsche Boxster 2,7.
Der blev skiftet bremser og klodser foran, men kun klodser bagi.
ABS-følerne skiftes altid ved samme lejlighed. Ellers ik' noget "extra"

Hvad tror du, det kostede? :)

Fra : Anders Thorup

Dato : 22-05-07 21:56

"Mogens" <jow@jow.dk> wrote in message
> [...]
> Der blev skiftet bremser og klodser foran, men kun klodser bagi.
> ABS-følerne skiftes altid ved samme lejlighed. Ellers ik' noget "extra"

Jeg vil gerne byde på ca. 35.000kr.

Mvh
Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-05-07 22:06

Mogens wrote:
> [...]
> Der blev skiftet bremser og klodser foran, men kun klodser bagi.
> ABS-følerne skiftes altid ved samme lejlighed. Ellers ik' noget

17.589 kr.

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Lars Holst

Dato : 22-05-07 22:22

"Mogens" <jow@jow.dk> said in news:sBI4i.449$ZA.133@newsb.telia.net:

> [...]
> Der blev skiftet bremser og klodser foran, men kun klodser bagi.
> ABS-følerne skiftes altid ved samme lejlighed. Ellers ik' noget "extra"

8632,48

--
Lars Holst

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-05-07 22:37

> Hvad tror du, det kostede? :)

16.983,75

samt en klage til værkstedet om ET eller andet, de garanteret har taget
ekstra betaling for

Troels

Fra : Tom

Dato : 22-05-07 23:01

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der blev skiftet bremser og klodser foran, men kun klodser bagi.
> ABS-følerne skiftes altid ved samme lejlighed. Ellers ik' noget "extra"

Hmm, den har vel ikke keramiske skiver? for så snakker vi vel priser mellem
100.000 og 200.000 DKK
Ellers gætter jeg på
2 x skiver og klodser 3.000,-
2 x klodser 1.000,-
4 stk ABS føler 2.000,-
Løn 2 timer 2.000,-
8.000 DKK

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 23-05-07 05:06

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, den har vel ikke keramiske skiver? for så snakker vi vel priser
> mellem 100.000 og 200.000 DKK

De skal ifølge rygterne aldrig repareres...

> Ellers gætter jeg på
> 2 x skiver og klodser 3.000,-
> 2 x klodser 1.000,-
> 4 stk ABS føler 2.000,-
> Løn 2 timer 2.000,-
> 8.000 DKK

Han gav 5.000 DKK, hvor de 1.000 kr var arbejdsløn.
Jeg synes, det var en fair pris...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-05-07 10:22

> Han gav 5.000 DKK, hvor de 1.000 kr var arbejdsløn.
> Jeg synes, det var en fair pris...

Det er skida billigt.

ABS følere er dyrere på selv en gammel E30'er :S

Troels

Fra : Tom

Dato : 23-05-07 17:48

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> De skal ifølge rygterne aldrig repareres...

> Han gav 5.000 DKK, hvor de 1.000 kr var arbejdsløn.
> Jeg synes, det var en fair pris...

Joh....jeg snød lidt ved at kigge på ebay v. uoriginale reservedele og
gangede så prisen med 2

--
Tom

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 23-05-07 00:56

> [...]
> Der blev skiftet bremser og klodser foran, men kun klodser bagi.
> ABS-følerne skiftes altid ved samme lejlighed. Ellers ik' noget "extra"

12900,00 + miljø afgifter :)

Mvh

Lars Bisgaard