Ny Fabia TV-reklame
Fra : Anders Sørensen

Dato : 22-05-07 20:25

Er det kun mig der synes at Skodas TV-reklame for den nye Fabia er
dårligt lavet?
Den der nummerplade Fabiaen kører med har XM xx xxx, det passer da
vist ikke til en helt ny bil. Desuden er nummerpladen vildt grimt
lavet så det er let at se at den er fake.
Det er amatøragtigt.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Nicolai

Dato : 22-05-07 20:27

> Den der nummerplade Fabiaen kører med har XM xx xxx, det passer da
> vist ikke til en helt ny bil. Desuden er nummerpladen vildt grimt
> lavet så det er let at se at den er fake.
> Det er amatøragtigt.

Enig. Meeeen så igen - det er ikke just det jeg kigger på når jeg kigger
bilreklamer? :)

Fra : Jakob

Dato : 22-05-07 20:36

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Meeeen så igen - det er ikke just det jeg kigger på når jeg kigger
> bilreklamer? :)

Når nu bilen er så grim, må man jo kigge på andre detaljer;)

Fra : Anders Sørensen

Dato : 22-05-07 20:37

On Tue, 22 May 2007 21:26:57 +0200, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Enig. Meeeen så igen - det er ikke just det jeg kigger på når jeg kigger
>bilreklamer? :)

Jeg kan slet ikke undgå at se det når det er så ringe lavet som i
dette tilfælde.

Fra : Mogens

Dato : 22-05-07 20:37

En måde at spare reklamekroner på - filmen bruges i flere lande.

> Enig. Meeeen så igen - det er ikke just det jeg kigger på når jeg kigger
> bilreklamer? :)

Jow jow, det er simplethen så påfaldende i den film

Fra : Thomas

Dato : 22-05-07 20:46

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote in message
> [...]
> vist ikke til en helt ny bil. Desuden er nummerpladen vildt grimt
> lavet så det er let at se at den er fake.

yup... jeg så det samme, og var ved at smide et indlæg herinde

Jeg har ikke tjekket sammensætningen af tal og bokstaver, men den ser satme
fake ud.......

Reklamen skal vel bruges i flere lande, men kunne de så ikke bare have Fabia
stående på den istedet for ?

Meeen

Btw...... jeg syntes den gamle fabia var halvgrim, men denne ser faktisk
ret fed ud, med lidt Audi linjer..... nogen der har set den live og kan
bekræfte at den er pæn, eller om det bare er reklamens magt

Mvh

Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-05-07 09:43

>Btw...... jeg syntes den gamle fabia var halvgrim, men denne ser faktisk
>ret fed ud, med lidt Audi linjer..... nogen der har set den live og kan
>bekræfte at den er pæn, eller om det bare er reklamens magt

Det er reklamens magt...

Kabinen virker ikke så lækker som man kunne fristes til, at tro og
desginet er tyvstjålet fra Suzuki.

Det' en OM'er!

--
Martin Lind Johansen
Kolding, DK

Fra : Kaas

Dato : 24-05-07 10:05

> Det' en OM'er!

Det er vist en smagssag, personligt vil jeg da foretrække skodaen,
helhedsindtrykket er klart bedre, eller som en skrev forleden i en anden
tråd, så får man den lidt
ubestemmelige følelse af kvalitet når man sætter sig ind i den.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-05-07 10:55

On Thu, 24 May 2007 11:04:38 +0200, "Kaas" <dsl8595@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Det er vist en smagssag, personligt vil jeg da foretrække skodaen,

Det ville jeg også. Det siger ikke så lidt om Suzukien :)

>helhedsindtrykket er klart bedre, eller som en skrev forleden i en anden
>tråd, så får man den lidt
>ubestemmelige følelse af kvalitet når man sætter sig ind i den.

En ting må man give Skoda... er du gal man sidder perfekt i deres
sæder. Især i Octavien var jeg næsten ikke til, at få ud igen.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-05-07 21:11

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:vmg653t300vq2cpjj06126tjitvrf8rqsk@4ax.com...
> [...]
> Mvh.
> Anders Sørensen
> Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Yep - f.eks. er bogstaver og tal for lave ifht højden - ren amatørtime.

Bilen har ellers nogenlunde OK linier - men er det bare mig, der synes at
det i betænkelig grad ligner en let strukket Swift fra siden ?
--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Brian

Dato : 23-05-07 15:46

Jesper Hedegaard wrote:

> Bilen har ellers nogenlunde OK linier - men er det bare mig, der
> synes at det i betænkelig grad ligner en let strukket Swift fra siden
> ?

Den ligner mistænkeligt meget en Swift, jeg synes især taglinjen er tæt på
et plagiat. Omvendt er det heller ikke svært at se, hvor Suzuki har hentet
inspiration til Swift

Forlygterne på den nye Fabia, er dog helt skudt ved siden af IMO.

/Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-05-07 08:38

On 22 Maj, 21:25, Anders Sørensen <and...@NejTakTilSpam.torp-
sorensen.dk> wrote:
> Den der nummerplade Fabiaen kører med har XM xx xxx, det passer da
> vist ikke til en helt ny bil. Desuden er nummerpladen vildt grimt
> lavet så det er let at se at den er fake.
> Det er amatøragtigt.

Jeg tænkte det samme da jeg så den - den nummerplade passer ikke til
bilen. Så jeg noterede den ned og slog det op på http://biltorvet.dk/minbil/minbil.asp.
Nummerpladen skal sidde på en Skoda Fabia, jeg kan dog ikke huske
årgang og øvrige detaljer.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-07 09:26

On 23 Maj, 09:38, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:
> Nummerpladen skal sidde på en Skoda Fabia, jeg kan dog ikke huske
> årgang og øvrige detaljer.

Fik noteret pladen ned i går og har lige checket den igen:
Registreringsnummer: XM45294
Betegnelse: SKODA FABIA 1,4 COMBI
Type: Personbil
Stelnummer: TMBHC26Y85434****
Typegodkendelsesnummer: E13556-05
Dato for første indregistrering 10-05-2005

Det er vist ikke lige den bil der vises i reklamen...

Fra : Ole Axelsen

Dato : 24-05-07 20:39

Henrik Stidsen wrote:

> [...]
> Typegodkendelsesnummer: E13556-05
> Dato for første indregistrering 10-05-2005
>
> Det er vist ikke lige den bil der vises i reklamen...

Det er også helt tydeligt, at det ikke er en rigtig nummerplade. Typerne er
for små i forhold til pladens størrelse.

Jeg kan forøvrigt melde, at sådan en Fabia kører rigtig fint. Vi fik vores
TDI Sport i går, og jeg synes faktisk både motorgang og vejbeliggenhed er
bedre end i den 3 år gamle Polo TDI vi skiftede fra.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-05-07 08:43

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> wrote in

> Det er ogs† helt tydeligt, at det ikke er en rigtig nummerplade.
> Typerne er for sm† i forhold til pladens st›rrelse.

Men de har da valgt et registreringsnummer der i det mindste er til en
Skoda Fabia :)