Så er jeg i EB! :-D
Fra : Dak

Dato : 22-05-07 13:56

http://ekstrabladet.dk/flash/livsstil/article300749.ece

En bil der bliver ved med at give!

bare ærgeligt jeg ikke kan nå det med så kort varsel.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 1.000kr"

Fra : Mr J..

Dato : 22-05-07 14:50

> En bil der bliver ved med at give!
>
> bare ærgeligt jeg ikke kan nå det med så kort varsel.

du sender da bare billetterne til mig

Mvh
Morten

Fra : Dak

Dato : 22-05-07 15:12

> du sender da bare billetterne til mig

ja hvis du kigger i min signatur så skal du vist sende noget den anden vej.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-05-07 18:13
Fra : ShutEye

Dato : 22-05-07 18:37

> Hvem af dem er du?

Jeg gætter på ham her:

<citat fra eb.dk>
Og så er der Itsaret fra København:

- Jeg kører rundt i en gammel Ford Sierra fra 1990, og jeg kan rent faktisk
li' den! Problemet er, at det skader mit omdømme og relationer til
omverdenen. Hvis jeg nu kom til DHB, kunne det være, at jeg bliver
'overtalt' til at købe en smartere og flottere bil, således at jeg ikke gør
min familie og venner til skamme, hver gang de skal møde mig og min bil.

Kære Itsaret. Du skal ikke skamme dig over din bil. Undetegnede ejede indtil
for ganske få uger siden et lækkert stykke Ford Sierra Laser fra 1987 i
marineblå finish med sporadiske rustpletter, knækket antenne og elektrisk
rudehejs. To billetter er på vej til dig og din bil.
</citat>

Bare sådan en fornemmelse jeg har :)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 22-05-07 18:23

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/flash/livsstil/article300749.ece
>
> En bil der bliver ved med at give!
>
> bare ærgeligt jeg ikke kan nå det med så kort varsel.

Først tigge og be for at platte sig til billetter, for derefter
at sælge dem fordi man "ikke kan nå det".
Hvor usmageligt. Du burde da i det mindste gi' dem
væk. Evt under samme vilkår som du selv fik dem.
Se det havde været god værkstedshumor.

Fra : Dak

Dato : 22-05-07 19:14

> [...]
> at sælge dem fordi man "ikke kan nå det".
> Hvor usmageligt. Du burde da i det mindste gi' dem
> væk. Evt under samme vilkår som du selv fik dem.

Nu er det sådan at konkurrencen foregik for rimelig lang tid siden, og nu er
der jo ligesom nogen ting som har ændret sig således at jeg ikke lige kan
smide over 1000kr ud på en tur over til jydeland pt.. Selvom billetterne er
gratis så skal jeg bruge 350 på broen og ca. 500kr på benzin og så er der
kost og logi. Og da jeg jo ikke lige er direktør men kun lærling så skal jeg
da prøve at tjene nogen penge på alt hvad jeg kommer i nærheden af. Har
forresten nogen 6x9" højttalere hvis du skulle være interesseret?

Og tror du ikke jeg giver dem væk hvis der ikke kommer nogen købere? men da
der er 1½ uge endnu så er det for tidligt at give dem væk. Posten kan jo
være ude dagen efter med billetterne.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-05-07 20:13

> [...]
> kun lærling så skal jeg da prøve at tjene nogen penge på alt hvad jeg
> kommer i nærheden af. Har forresten nogen 6x9" højttalere hvis du skulle

Hold nu op... Den oplevelse kan ikke gøres op i kr.
øre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Troels

Fra : ShutEye

Dato : 22-05-07 21:02

> Hold nu op... Den oplevelse kan ikke gøres op i kr.
> øre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den slags kan man kun lukke ud hvis man HAR pengene til det!

Fra : Dak

Dato : 22-05-07 21:45

> Den slags kan man kun lukke ud hvis man HAR pengene til det!

Eller går mere op i motorcykler end i biler.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for
900kr(speciel dfb-pris)"

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-05-07 22:13

> Den slags kan man kun lukke ud hvis man HAR pengene til det!

Sælg xboxen, sælg det gamle tv der alligevel bare står og samler støv -
pengene skal man sgu nok finde...

Troels

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 00:35

> Sælg xboxen, sælg det gamle tv der alligevel bare står og samler støv -
> pengene skal man sgu nok finde...

Hvis du har alle de ting bare STÅENDE så underbygger du bare min kommentar
:)

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-05-07 10:23

> Hvis du har alle de ting bare STÅENDE så underbygger du bare min kommentar
> :)

Come on, hvem har ikke ET eller andet til at stå de kan sælge..

Troels

Fra : Dak

Dato : 23-05-07 11:36

> Come on, hvem har ikke ET eller andet til at stå de kan sælge..

har jeg sagt at jeg er lærling? Okay så får du da listen af hvad jeg har
til salg:

10 stk. Holmen køkkenredskabsholder glas.
4" nye og ubrugte auto højttaler
5.25" nye og ubrugte auto højttaler
6x9" brugt 1 uges tid auto højttaler
1 køreklar bilteoribog + cd
1 Thor bilalarm med fjernbetjent start
1 motorola a920 med indbygget gps + ekstra ting.
1 Navman f20 nordic
1 bil

Så har massere af ting men skal jo også havde nogen købere. Og hvis de alle
siger at jeg skal give dem væk som andersen siger jeg skal så får jeg jo
ikke så meget ud af det.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-05-07 12:55

> 1 motorola a920 med indbygget gps + ekstra ting.

Indbygget GPS? Min far har sådan et "bagerbrød" til at ligge, og den har da
ikke indbygget GPS..?

> 1 Navman f20 nordic

Giv mig en god pris på denne, pr. plougmann112@gmail.com (fjern
alarmopkaldet), og jeg kan højst sandsynligt få min far til at aftage den!

Troels

Fra : Dak

Dato : 23-05-07 13:21

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> wrote in message

> Indbygget GPS? Min far har sådan et "bagerbrød" til at ligge, og den har
> da ikke indbygget GPS..?

jo, den har en gps modtager i den. Du skal selvfølgelig så selv installere
software til den. wayfinder skulle virke til den men den her virker også
http://www.nhgps.com/ og så er der alle de andre programmer
http://www.3g-forum.dk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?2571

> Giv mig en god pris på denne, pr. plougmann112@gmail.com (fjern
> alarmopkaldet), og jeg kan højst sandsynligt få min far til at aftage den!

okay men det bliver ikke lige nu jeg kommer med en pris da jeg bruger den
som lokkemiddel til at få solgt min bil.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 23-05-07 13:27

> [...]
> software til den. wayfinder skulle virke til den men den her virker også

Der skal da ekstern antenne på... Skal der ikke?

> okay men det bliver ikke lige nu jeg kommer med en pris da jeg bruger den
> som lokkemiddel til at få solgt min bil.

Skal du have solgt, eller solgt ikke?

Sierraen kan du sgu altid komme af med til den pris...

Troels

Fra : Dak

Dato : 24-05-07 12:45

> Der skal da ekstern antenne på... Skal der ikke?

Nope. deraf ordet indbygget antenne.

> Skal du have solgt, eller solgt ikke?

jo men da den stadigvæk har plastikket på så bliver det jo nok ikke noget
problem at sælge den til over 1000kr.

> Sierraen kan du sgu altid komme af med til den pris...

ja men spørgsmålet er hvornår. Jeg har en deadline. Håber på Gps'en speeder
tingene lidt op. har jo hellere ikke lyst til at give den væk da jeg godt
kunne bruge pengene til møbler og en seng. Bor jo på 15 m2 pt. og der kan
altså ikke være mange møbler. ejer faktisk kun en sovesofa. resten
tilhører kollegiet.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 800kr"

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-05-07 12:48

> Nope. deraf ordet indbygget antenne.

Jeg skal da vidst lige ha' fat i den, og se om det nu også kan passe
hehe.

> jo men da den stadigvæk har plastikket på så bliver det jo nok ikke noget
> problem at sælge den til over 1000kr.

Jaja, men hvor meget over er vi?

> [...]
> jeg godt kunne bruge pengene til møbler og en seng. Bor jo på 15 m2 pt. og
> der kan altså ikke være mange møbler. ejer faktisk kun en sovesofa.

10.000 for en (nysynet) Sierra er bestemt ikke slemt!

Troels

Fra : Dak

Dato : 24-05-07 14:00

> Jaja, men hvor meget over er vi?

0,25-100kr regner jeg med. Men det ser umiddelbart ud til at en ven gerne
vil havde den så den er nok væk alligevel...

> 10.000 for en (nysynet) Sierra er bestemt ikke slemt!

næhh, det synes jeg da hellere ikke. men alligevel så er der ikke nogen som
har ringet nu herinde fra.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-05-07 14:03

> "Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 800kr"

Jeg skal lige se om jeg kan finde en at tage med til DHB, så vil jeg gerne
køu'we dem..

Troels

Fra : Dak

Dato : 24-05-07 14:14

> Jeg skal lige se om jeg kan finde en at tage med til DHB, så vil jeg gerne
> køu'we dem..

Bilen og billetterne?

Okay, gør lige opmærksom på at du kun får et stykke papir med invitationen
som skal medbringes til stævnet hvorefter du ved indgangen får armbåndet.
Jeg ved ikke lige om jeg kan få ændet navnet til dit men det finder jeg ud
af hvis det er.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-05-07 14:16

> [...]
> Jeg ved ikke lige om jeg kan få ændet navnet til dit men det finder jeg ud

Det synes jeg du skal undersøge, uanset, med det samme :P

Troels

Fra : Dak

Dato : 24-05-07 15:38

> Det synes jeg du skal undersøge, uanset, med det samme :P

nåå ja men man kunne godt tage brevet med og så bare oplyse mit navn.
Billetten er brevet eller er det omvendt. . Men hvis du køber den i god
tid så kan jeg sikkert godt få navnet ændret også. Man skal jo ikke have ID.

Fra : ShutEye

Dato : 24-05-07 15:57

> [...]
> Billetten er brevet eller er det omvendt. . Men hvis du køber den i god
> tid så kan jeg sikkert godt få navnet ændret også. Man skal jo ikke have

Og hold så op med at pive Troels!
Han har allerede givet 200,- i rabat :)

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-05-07 15:59

> Og hold så op med at pive Troels!
> Han har allerede givet 200,- i rabat :)

Ja, og jeg kan risikere at gi 800 kr for noget jeg ikke kan bruge til noget,
hvis det er bundet til hans navn.

Troels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-05-07 16:32

On Thu, 24 May 2007 16:58:32 +0200 "Troels Plougmann-Olsen"
<troels112@plougmann-olsen.dk> sent the following smoke signals:

Det er der råd for:
https://personregistrering-oces.dk/Preg/nvnanm.do

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-05-07 16:29

On Thu, 24 May 2007 14:59:51 +0200 "Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk>
> [...]

>Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
>"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 800kr"

Det er fordi at denne gruppe ikke benyttes til køb/salg. Hvis du derimod
smider den i en (rigtig) signatur, så er den gangbar.

Herinde vil du som regel kun blive tilbudt halvt fordøjede skumbananer
og brugte tændrør for det du prøver sælge.

Men ellers har vi jo news:dk.marked.privat.bil

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Leonard

Dato : 24-05-07 17:32

On Thu, 24 May 2007 14:59:51 +0200, Dak wrote:

> næhh, det synes jeg da hellere ikke. men alligevel så er der ikke nogen som
> har ringet nu herinde fra.

Det kan jo være fordi vi har biler allesammen eller ikke har brug for en
gammel Ford
Men du har vel også annonceret den alle andre steder?

Der er heller ingen der har reageret på salgsannoncen i min signatur,
men der er da en hel del, der har været inde og kigge ...

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:16 sælges

Fra : N/A

Dato : 24-05-07 20:29

Fra : Leonard

Dato : 24-05-07 20:29

On Thu, 24 May 2007 20:59:44 +0200, Møller wrote:

> Men det virker lidt for tamt for mig.

Tjah, jeg synes det sjoveste var at bygge den, og den står bare på en
hylde.
Men det kan være jeg skal tage mig sammen og sætte min Lotus Esprit 1:6
med nitro-motor til salg. Den rykker 0-60 mph på 2 sek. ifølge annoncen.
Det kan vel ikke kaldes tamt?

> PS følger sneen med

Narj, det er godt nok smeltet for flere år siden

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-05-07 20:43

> Den rykker 0-60 mph på 2 sek. ifølge annoncen.
> Det kan vel ikke kaldes tamt?

Pudsigt nok tvivler jeg på det.

Det er noget med vægt og vejgreb.

Troels

Fra : Leonard

Dato : 24-05-07 20:51

On Thu, 24 May 2007 21:42:48 +0200, Troels Plougmann-Olsen wrote:

> Pudsigt nok tvivler jeg på det.
>
> Det er noget med vægt og vejgreb.

Jeg ved det ikke, jeg har aldrig haft mulighed for at måle det.
Men den er hurtig nok til at jeg ikke kan finde plads til at køre med
fuld gas ret længe. Den vil helt sikkert være bedst, hvis man har en
bane i nærheden og det har jeg ikke. Så den står også bare på en hylde

Fra : Møller

Dato : 24-05-07 20:46

Leonard skrev:

> [...]
> Men det kan være jeg skal tage mig sammen og sætte min Lotus Esprit 1:6
> med nitro-motor til salg. Den rykker 0-60 mph på 2 sek. ifølge annoncen.

Nop, men jeg kan godt følge dig, at processen er det sjoveste.

Men en Lotus Esprit 1:1

Måske kunne jeg finde på at bygge en helikopter en dag. I 1:1 er de lige dyre nok.

Kommer du rundt i Piperen, eller har du ikke fået flypappet endnu?

Møller

Fra : Leonard

Dato : 24-05-07 20:56

On Thu, 24 May 2007 21:45:48 +0200, Møller wrote:

> Måske kunne jeg finde på at bygge en helikopter en dag. I 1:1 er de lige dyre nok.

Sådan en har jeg haft, den er heldigvis solgt igen. Jeg fik aldrig tid
til at lære at flyve med den, for det er godt nok svært og kræver mange
timers træning.

> Kommer du rundt i Piperen, eller har du ikke fået flypappet endnu?

Nej, den er også til salg: http://oy-blu.dk/
SLV vil ikke lade mig flyve i den med den betjening jeg har. Men jeg har
et andet fly i kikkerten, de skal bare lige have et par nye fly i den
franske flyveklub: http://flyvning.leonard.dk/

Fra : ShutEye

Dato : 24-05-07 13:57

<klip>
> [...]
> jeg godt kunne bruge pengene til møbler og en seng. Bor jo på 15 m2 pt. og
> der kan altså ikke være mange møbler. ejer faktisk kun en sovesofa.

Hehe den HAR jeg prøvet!
Flyttede fra en lille 1rums til en almindelig/halvstor 3rums lejlighed.
Alle mine ejendele kunne være i entreen :)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-05-07 17:53

> [...]
> Så har massere af ting men skal jo også havde nogen købere. Og hvis de
> alle siger at jeg skal give dem væk som andersen siger jeg skal så får jeg

Jeg snakkede kun om billetterne du plattede ud af EB.

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 20:38

> Jeg snakkede kun om billetterne du plattede ud af EB.

Nogen der er misundelig .. eller?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-05-07 16:43

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Nogen der er misundelig .. eller?

Ikke specielt.
Det er 2+

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-05-07 16:46

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> "ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Nogen der er misundelig .. eller?

Ikke specielt.
Det er 20 år siden jeg havde de Brian tendenser.
Jeg er nået den alder hvor en god middag er
noget af det bedste man kan give mig.
Sex er bare noget opreklameret ungdomspjat, som
man heldigvis vokser fra....... hmmmmm

Fra : TheTransporter

Dato : 23-05-07 13:59

On Tue, 22 May 2007 20:13:30 +0200, "Dak"
<dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote:

> [...]
>Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
>"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu også 2 stk billetter til DHB for 1.000kr"

Jeg var nu muligvis interesseret, men da der er jellingfestival vil
jeg hellere ud og tjene penge end at glo på tamme slæder og biler der
er tunet så meget at de ikke engang er streelegal mere. DHB var engang
Danmarks Hurtigste (gade)Bil. Idag er det jo bare om at finde en bil
og så tune den fra vid og sans og så tage den med derop på en
autotrailer :S.

Hvor er sporten eller glæden lige i det. Jeg ville sq hellere
respekterer en gut med en synet+streetlegal tunet bil, end 90% af dem
der kører oppe ved DHB da ingen af deres biler ville kunne kører
lovligt på offentlig vej.

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)