Ny forrude
Fra : PSG

Dato : 22-05-07 08:16

Hej

Min dyt skal have ny forrude. Kan det prismæssigt svare sig at køre syd
eller øst for grænsen? Herhjemme skal jeg slippe 5 af de lange for en ny
rude, og det for en standardrude uden varme, regnsensor eller andet gejl...!

- Patrick

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-05-07 08:23

PSG skrev:

> [...]
> syd eller øst for grænsen? Herhjemme skal jeg slippe 5 af de lange
> for en ny rude, og det for en standardrude uden varme, regnsensor

Hvilken dyt koster dét hos Carglass e.l.?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : PSG

Dato : 22-05-07 08:40

> Hvilken dyt koster dét hos Carglass e.l.?

Seat Leon 2006... Carglas skal have 4.623,-

- Patrick

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-05-07 09:13

PSG skrev:

> Seat Leon 2006... Carglas skal have 4.623,-

Sq dyrt!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kaas

Dato : 22-05-07 08:50

> Min dyt skal have ny forrude.

Hvad siger din forsikring? kan den ikke æde den?

Fra : Kim H.

Dato : 22-05-07 09:11

"PSG" <psg@myreget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller øst for grænsen? Herhjemme skal jeg slippe 5 af de lange for en ny
> rude, og det for en standardrude uden varme, regnsensor eller andet

Jeg fik ny forrude på min Mazda6 for 3195,- hjemme i min indkørsel af
http://www.autoglasmanden.dk, det var dejlig nemt, og da de køre ud slipper
man også for at skulle ta' fri fra arbejde for at indlevere bilen på et
værksted, så tabt arbejdsfortjeneste er sparet, da du evt. bare kan lave
aftalen ude på dit arbejde.

Kim