ufatteligt
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 20:51

Fra : Mogens

Dato : 21-05-07 20:56

Jep, skriv lidt mere :)

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 21:03

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
newsm4i.355$ZA.635@newsb.telia.net...
> Jep, skriv lidt mere :)
http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Haderslev/2007/05/21/154248.htm?wbc_purpose=updatehttp%253a

hehe sorry.

Mv Henrik M

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 21:07

"Henrik Mortensen" <murer"snabela"tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> "Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Så er man altså hjernedød, og totalt uden moral!

/HB

Fra : pwh

Dato : 22-05-07 05:11

HB, skrev:

> Så er man altså hjernedød, og totalt uden moral!

Jeg tror man kalder det at værer alkoholiker,
det er jo nærmest en sygdom, og nok ikke
et bevidst valg fra mandens side.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 18:14

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror man kalder det at værer alkoholiker,
> det er jo nærmest en sygdom, og nok ikke
> et bevidst valg fra mandens side.
>
> /Jens

Eller misbruger - det ved hverken du eller jeg.

/HB

Fra : pwh

Dato : 22-05-07 18:54

HB, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Eller misbruger - det ved hverken du eller jeg.
>
> /HB

Næh.. det ene udelukker skam ikke det andet,
kender ikke manden, men kender folk med "sygdommen"

/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-05-07 08:35

On 21 Maj, 22:03, "Henrik Mortensen" <murer"snabela"tdcadsl.dk> wrote:
> "Mogens" <j...@jow.dk> skrev i en meddelelsenewsm4i.355$ZA.635@newsb.telia.net...> Jep, skriv lidt mere :)
>
> http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Haderslev/2007/05/21/154248.htm...

Nogen har simpelthen så lav en IQ at den nærmer sig negativ......

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : pwh

Dato : 22-05-07 18:52

Christian B. Andresen, skrev:

> Nogen har simpelthen så lav en IQ at den nærmer sig negativ......

Andre ser verden i sort/hvidt.

/Jens (som bestemt ikke forsvarer sprutkørsel)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-07 07:08

On 22 Maj, 19:51, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Andre ser verden i sort/hvidt.

Jeg har det fint med så at se verden i sort/hvidt hvis det er
resultatet af at mene at folk som tager til køreprøve eller bare kører
bil beruset er så dumme.

Fra : pwh

Dato : 23-05-07 07:47

Christian B. Andresen, skrev:

> Jeg har det fint med så at se verden i sort/hvidt hvis det er
> resultatet af at mene at folk som tager til køreprøve eller bare kører
> bil beruset er så dumme.

Dig om det, jeg vil da heller ikke påstå at det var en "klog" handling
manden foretog sig
Men han kan jo sagtens tænkes at værer et intelligent menneske
der bare har en sygdom som han ikke kan styrer.
Bare at se verden i sort/hvidt er for let og unuanceret for mig.

/Jens