ved godt det ikk er en bil men...
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 19:03

Hej...

ved godt det ikke er en bil men prøver alligevel...

jeg vil bare lige høre hvor lang en massey ferguson 4355 traktor kører på
literen???

hvis der ikke er nogle der kan svare kan i så evt hjælpe med om der findes
et andet sted??

Anders

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-05-07 19:25

"anders" <ae(snabel-a)givskudnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> ved godt det ikke er en bil men prøver alligevel...
>
> jeg vil bare lige høre hvor lang en massey ferguson 4355 traktor kører

> literen???

Det kommer lidt an på om der er en 3-furet vendeplov i jorden, eller den
går lystigt ud af landevejen uden noget efter.
Jeg vil tro at forbruget ved max. belastning ligger omkring 15 L/Time -
ved vejkørsel noget mindre sikkert omkring 5L/Time eller ca. 8-9Km/L

--
Brian Sørup - der har kørt på maskinstation da 140Hk var meget i en
traktor......( Ford TW-20)

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 22-05-07 17:29

> [...]
> literen???
>
> hvis der ikke er nogle der kan svare kan i så evt hjælpe med om der findes

Det ved jeg ikke !!!
Men jeg kender et sted hvor der helt sikkert er nogen der ved det.
www.dvtk.dk
Der er et forum opdelt efter mærker, også ferguson. Prøv at spørge der.

Jesper

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-07 07:05

On 20 Maj, 20:02, "anders" <ae(snabel-a)givskudnet.dk> wrote:
> [...]
> literen???
>
> hvis der ikke er nogle der kan svare kan i så evt hjælpe med om der findes

Jeg tror det afhænger utroligt meget af om det bare er ud af
landevejen eller med en 6 furet vendeplov i jorden.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk