Outlook ??
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 25-05-07 15:40

Er det muligt i Outlook at indsætte en tekst,
som et automatisk svar til en indkommen mail ?

Jeg får selv en del automatiske tilbagemeldinger
fra forskelligt hold - men også fra OUTLOOK ?

Venlig hilsen
Jørgen Carlsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-05-07 20:51

"Jørgen Carlsen" <jcarl@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som et automatisk svar til en indkommen mail ?
>
> Jeg får selv en del automatiske tilbagemeldinger
> fra forskelligt hold - men også fra OUTLOOK ?

Det kræver, at du er koblet op via en exchange server. Så vil der under
Funktioner være mulighed for at indstille "Ikke til stede assistent".

Kurt

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 25-05-07 21:55

Kurt B. Andersen skrev:>
> Det kræver, at du er koblet op via en exchange server. Så vil der under
> Funktioner være mulighed for at indstille "Ikke til stede assistent".

Tak for svaret.
Desværre er jeg ikke klar over, hvad en Exchange Server er for en størrelse.
- og hvordan man kommer i kontakt med den.
Jeg vil blive meget glad for et kort svar.

mvh Jørgen Carlsen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 25-05-07 23:26

> [...]
> størrelse.
> - og hvordan man kommer i kontakt med den.
> Jeg vil blive meget glad for et kort svar.

En exchange server er en mailserver. Den anvendes typisk i lokalnet. Prisen
fopr standardudgaven ligger på ca. 5.500.
Men du kan komme et stykke ved at oprette en regel, der sikrer at der sendes
et svar til alle, der sender dig mail, eller til udvalgte. Du skal så bare
lave en skabelon, med det indhl,d som dit svar skal have. Se Funktioner -
Regler og beskeder.

Jan