Outlook 2003 kan ikke se adresselisten
Fra : Kurt G

Dato : 24-05-07 20:21

Jeg har lige installeret Office 2003 på en maskine, der havde nedbrud.
Den har fået en ny HD og en ny Office 2003 installation.
Når jeg i Outlook starter en ny meddelelse op og trykker i adressefeltet
øverst, får jeg meldingen:

Adresselisten kunne ikke udskrives. Mappen Kontaktpersoner, der er knyttet
til adresselisten, kunne ikke åbnes. Den kan være flyttet eller slettet,
eller du har ikke de rette tilladelser.

Hvad skal filerne for adresseliste og kontaktpersonerne egentlig hedde?
Hvor finder jeg dem?
Kan jeg oprette de manglende filer og få det til at virke?

mvh Kurt

Fra : Bjarne Chr

Dato : 24-05-07 23:06

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor finder jeg dem?
> Kan jeg oprette de manglende filer og få det til at virke?

Jeg går ud fra at du bruger Windows XP. Kontaktpersoner, og mails. Det hele
ligger i filen outlook.pst. Har du en kopi af den gamle pst fil kan du
importere den til Outlook. Filen ligger normalt her C:\Documents and
Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook.
Hvis du ikke har en backup må du oprette dine kontaktpersoner manuelt.
Bc

Fra : Kurt G

Dato : 29-05-07 18:05

> [...]
> Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application
> Data\Microsoft\Outlook. Hvis du ikke har en backup må du oprette dine

Det virker!
/Kurt