nyt grafikkort / directx 10
Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-05-07 19:00

Hej

Hvis jeg nu skulle vælger et grafikkort, som skulle kører dirctx 10 i vista.
Hvilket skal jeg vælger? Det behøves ikke være dyrt.
Det skulle gerne være lige så hurtigt, som mit nuværende Geforce FX7950GT.
Måske lidt hurtigere.
Geforce FX7950GT yder dårligere i vista men det er jo kun et dircetx 9 kort.

Men kan man ændrer directx 10 om til version 9 i vista? Mener jeg har hørt
om det.

På forhånd tak

Mvh Poul

Fra : Aardvark

Dato : 22-05-07 21:25

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> kort.
>
> Men kan man ændrer directx 10 om til version 9 i vista? Mener jeg har

Der er vist kun 3-4 GPU'er at vælge imellem.
NVidia var de først med deres 8800 (og de har vist lige smidt 8900 på
banen.).
Mener også ATI lige har smidt en enkelt DX10 GPU ud.
Så udvalget er ikk stort...

Har selv GF7950GT, og sys det kører...hæderligt..men ikke mere i Vista.
Overvejer selv at smide penge efter et GF8800GTS, 640-edition.

/Brian