Tusinder af venezuelanere demonstrerer mod~
Fra : Jesper

Dato : 20-05-07 18:02

Nu vil Venezuelas præsident Hugo Chavez lukke munden på oppositionen. Det skal
ske ved at lukke en privatejet TV station som støtter oppositionen. Tusindvis
af venezuelanere har deltaget i en fredelig demonstration mod lukningen af
stationen. Her viser Hugo Chavez virkeligt sit demokratiske sindelag.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/6FFCD98B-8962-4211-96CE-AB80FD3FE5CE.htm

--
Jesper

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-05-07 21:37

Jesper skrev:
> [...]
> af venezuelanere har deltaget i en fredelig demonstration mod lukningen af
> stationen. Her viser Hugo Chavez virkeligt sit demokratiske sindelag.

Men selv ikke det er noget i forhold til hvor meget MacSoup er en
skodnewsreader.

Fra : Jesper

Dato : 20-05-07 22:55

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Men selv ikke det er noget i forhold til hvor meget MacSoup er en
> skodnewsreader.

Kære Dr. Frankenstein.

Suppen fejler ikke noget, det er fejlkode 40 der gør at indlægget er
endt i dk.edb.mac frem for dk.politik

PS. jeg er ikke imponeret af Thunderbird 1.5
--
Jesper

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-05-07 23:28

Jesper skrev:

> Kære Dr. Frankenstein.
>
> Suppen fejler ikke noget, det er fejlkode 40 der gør at indlægget er
> endt i dk.edb.mac frem for dk.politik

Et ordentligt interface forhindrer den slags.

> PS. jeg er ikke imponeret af Thunderbird 1.5

Heller ikke jeg. Jeg har bare ikke gidet bruge tid til at få Pan til at
køre under OS X endnu.

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-05-07 07:29

> [...]

> E.htm
>
> Men selv ikke det er noget i forhold til hvor meget MacSoup er en

Nonsens. Det sker altså også for mig af og til at jeg poster til en
forkert gruppen, men det gør ikek MacSuppe til skod.

-- regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 21-05-07 10:58

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Men selv ikke det er noget i forhold til hvor meget MacSoup er en
> skodnewsreader.

Jeg synes Macsoup er en fremragende newsreader med et dejligt hurtigt
interface og god overskuelighed.

--
Franz : http://www.berliner.dk