Jean Michel Jarre
Fra : [Nakskov] 4 mibts [4~

Dato : 20-05-07 17:31

Leder efter den der han kom frem med i starten af 80érne, mener den heder
Oxygen, men for pokker der er bare så mange af dem, nogle der kan hjælpe.

Fra : Hauge

Dato : 20-05-07 18:08

Hejsa
[Nakskov] 4 mibts [4900] wrote:
> Leder efter den der han kom frem med i starten af 80érne, mener den
> heder Oxygen, men for pokker der er bare så mange af dem, nogle der
> kan hjælpe.

Oxygene er fra 1976.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jean_Michel_Jarre#Studio_albums

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 18:19

On Sun, 20 May 2007 18:30:49 +0200, "[Nakskov] 4 mibts [4900]"
<carsten-phillip@mail.tele.dk> wrote:

>Leder efter den der han kom frem med i starten af 80érne, mener den heder
>Oxygen, men for pokker der er bare så mange af dem, nogle der kan hjælpe.

Hvis du sætter et "e" i enden, og dermed leder efter "Oxygene", finder
du denne: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=535250, som med
garanti er den du leder efter

/Alex

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 20-05-07 21:15

I 1986 kom Rendevous. Jeg tænker det er den du søger.

Du kan høre lidt af Rendez-Vous 4 på følgende link
http://www.last.fm/music/Jean-Michel+Jarre/_/Rendez-Vous+4
Det nummer var meget populært.

Oxygene kom som skrevet i 1976, og Oxygene 7-13 kom i 1997

Hygsom
Leo

Fra : Per Hansen

Dato : 21-05-07 00:39

"[Nakskov] 4 mibts [4900]" <carsten-phillip@mail.tele.dk> mentioned this

> Leder efter den der han kom frem med i starten af 80érne, mener den
> heder Oxygen, men for pokker der er bare så mange af dem, nogle der
> kan hjælpe.

Hmm, tror det er Oxygene Part 4 du tænker på.
En ret populær version af nummeret, det er bla den der er lavet
en musikvideo af, hvor man ser pingviner i Antarktis.

--
Per Hansen