Park zone Kastruplufthavn
Fra : Torben Andersen

Dato : 19-05-07 14:42

Er der nogen her som ved om den P-plads som Parkzone har ved Kastrup
lufthavn er indhegnet og overvåget.
Tør man stille sin bil der en uge???

Torben

Fra : Stig Nielsen

Dato : 19-05-07 14:54

"Torben Andersen" <tttttca@pc.dk> wrote in message

> Er der nogen her som ved om den P-plads som Parkzone har ved Kastrup
> lufthavn er indhegnet og overvåget.
> Tør man stille sin bil der en uge???
> --

Hvorfor parkere der, når det er billigere at parkere på P15 i Lufthavnen.

Oven i det får du så gratis shuttlebus.

www.lufthavnsparkeringen.dk

Overvej at reservere plads, jeg har været ude for at der var helt optaget.

men selv om du reserverer er det billigere end park-zone.

Stig

Fra : alexbo

Dato : 19-05-07 14:49

"Torben Andersen" skrev

> Er der nogen her som ved om den P-plads som Parkzone har ved Kastrup
> lufthavn er indhegnet og overvåget.
> Tør man stille sin bil der en uge???

Jeg ved ikke noget om parkzone.
Men lufthavnens P15 er overvåget, kan forudbestilles, og med gratis
transitbus til terminalerne hele tiden.
250 kr. for 8 dg. plus 35 kr. i reservationsgebyr.

Jeg har brugt den flere gange, aldrig nogle problemer.

Og dog, der kan være problemer med netbestilling måske en firewallting, men
så ringer du bare.

http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Parkering+og+transport/Parkering/Priser+og+betaling.htm

mvh
Alex Christensen

Fra : -=JF=- priv

Dato : 19-05-07 15:51

> Og dog, der kan være problemer med netbestilling måske en firewallting,
> men så ringer du bare.

Men i stedet for Axelbo's link (som er til lufthavnen) skulle du hellere
bruge www.lpkas.dk (som er til lufthavnsparkeringen)

Fra : alexbo

Dato : 19-05-07 17:35

"-=JF=- priv" skrev

> Men i stedet for Axelbo's link (som er til lufthavnen) skulle du hellere
> bruge www.lpkas.dk (som er til lufthavnsparkeringen)

Tak,
nu skal jeg ikke ud at rejse lige nu, men jeg vil gemme dit link.

mvh
Alex Christensen

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 06-07-07 23:18

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote in message

> "-=JF=- priv" skrev

> Tak,
> nu skal jeg ikke ud at rejse lige nu, men jeg vil gemme dit link.

Nu tænker jeg på... Kan man regne med, at der er plads på de billige (gule)
anlæg? Jeg tænker på, at man måske resikrer at skulle blive henvist til et
biz-anlæg til den firdobbelte pris.

Vh, Lars.

Fra : Per Thomsen

Dato : 09-07-07 14:46

> Nu tænker jeg på... Kan man regne med, at der er plads på de billige
> (gule) anlæg? Jeg tænker på, at man måske resikrer at skulle blive henvist
> til et biz-anlæg til den firdobbelte pris.

Som Axelbo skriver, kan man forudbestille. Har selv lige bestilt.

Per

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 19-07-07 16:37

"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> wrote in message

> Som Axelbo skriver, kan man forudbestille. Har selv lige bestilt.

Nu snakkede vi også om sikkerhed der. Har lige parkeret der en uge. Da jeg
kom tilbage, var bilen (en flot Passat) ved siden af min klodset op på fire
mælkekasser og hjulene væk.

)-:

Vh, Lars.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-05-07 20:04

"Torben Andersen" <tttttca@pc.dk> wrote in news:464efe82$0$47904
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Er der nogen her som ved om den P-plads som Parkzone har ved Kastrup
> lufthavn er indhegnet og overvåget.

Den er indhegnet men ikke overvåget 24/7. Jeg skal ikke kunne sige om den
periodisk er overvåget.

> Tør man stille sin bil der en uge???

Personligt ville jeg ikke vælge ParkZone, men det er mere fordi lufthavnen
selv tilbyder noget bedre og billigere.

Fra : Torben Andersen

Dato : 20-05-07 09:26

Hej Alle.

Tak for alle svarene.

Desværre kan jeg ikke reservere fra d. 26/5 til d. 2/6 2007 på P15. Den
billigste plads lufthavnsparkeringen har,
koster 510 kr. + reservations gebyr 35 kr. Det er derfor at jeg kigger lidt
på Parkzones plads her koster det 280 kr.
Men spørgsmålet er om det er sikkert at sætte bilen hos dem.

Torben

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 20-05-07 15:24

"Torben Andersen" <tttttca@pc.dk> wrote in message

> Er der nogen her som ved om den P-plads som Parkzone har ved Kastrup
> lufthavn er indhegnet og overvåget.
> Tør man stille sin bil der en uge???

Jeg har selv parkeret der en uges tid, og var lidt nervøs - i stedet for de
normale hvide både, der er tegnet mellem parkeringsbåsene for at adskille
dem, ligger der knust glas - faktisk uden undtagelse.

Men da jeg kom tilbage efter en uge, var bilen urørt. Måske gad de ikke
pille ved en gammel diesel mercer...

Var ikke klar over, at P15 var billigere, som en anden har påpeget. Så vil
jeg nok vælge denne i stedet, selvom jeg ikke kender den. Og kan man bruge
den gratis shuttle til noget, må sagen da være klar.

Vh, Lars.