Fly & drive + hotel-ophold i pakkeløsning?
Fra : Kent

Dato : 18-05-07 23:23

Hej

Vi er et par, der overvejer at flyve til et land, kunne fx være Italien,
leje en bil og bo på hotel i vores sommerferie.

Nogen der kender nogle rejseselskaber, der evt. sælger dette
som en samlet pakkeløsning?

Kent.

Fra : Bjarne

Dato : 23-05-07 16:59

Kent skrev:
> [...]
> leje en bil og bo på hotel i vores sommerferie.
>
> Nogen der kender nogle rejseselskaber, der evt. sælger dette

Startour har nogle pakker.

Initalia virker ganske seriøse og kan arrangere det hele.

Men vi har flere gange i stedet for at flyve taget natekspressen til
München og lejet bil for 1 uge til en rimelig pris hos Avis og nydt
turen derfra til Italien.
www.nachtzugreise.de og www.avis.dk

Bjarne
- som har fået en lavprisbillet til nattoget og Eurocityen og skal
"hjem" til Italien i morgen.

Fra : Kent

Dato : 23-05-07 19:32

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men vi har flere gange i stedet for at flyve taget natekspressen til
> München og lejet bil for 1 uge til en rimelig pris hos Avis og nydt turen

Lyder rigtigt spændende med nattoget . Det ville jeg aldrig
have tænkt på. Hvor stod I så på - og kan du evt. huske hvad
I måtte slippe for sådan et arrangement?

Kent.

Fra : hafelaffen

Dato : 23-05-07 22:01

Hejsa.
Mig og konen tager afsted til Italien på søndag.
Vi har gjort dette:

Jeg syntes faktisk det er lidt sjovt selv at stå for det hele.
Derfor har vi valgt _Ikke_ at bruge de almindelige rejse-selskaber.

Vi har booket, og betalt, det hele over nettet hjemmefra.

Fly er fundet, booket og betalt hos www.ryanair.com

Hotellet er fundet, booket og betalt hos www.hotels.com

Bilen er booket og betalt hos www.autoeurope.dk

En god hjælp til planlægningen er at have Google-earth åbnet
samtidigt. Så kan man hurtige se om hotellet og lufthavnen ligger i
umiddelbar nærhed af hinanden...

By the way.. så er www.storbyferie.dk et godt sted at hente
inspiration.

Hvis ikke man vil eller kan flyve med ryan-air, kan jeg anbefale
denne
søgeside:

www.momondo.dk

Mange Hilsner
/Haffe

Fra : hafelaffen

Dato : 24-05-07 11:08

Det må i virkelig undskylde...
Det her google går da helt amok. Man får en fejl... Dit indlæg er ikke
sendt, prøv igen...
Og hvad sker der... så kommer det på 4 gange....
Det er altså ikke i orden...
Undskyld igen, jeg skal nok være forsigtig på tasterne
/Haffe