Panama
Fra : Coppi

Dato : 17-05-07 15:56

Hej med jer.

Vi skal afslutte vores ferie i Panama City, vi er sat på til kun en
overnatning, men er i tvivl.

Er det nok med en halv dag eller skal vi tage en nat til ? Eller 2.

Vi skal selvfølgelig ned og se kanalen, måske bruge en halv eller hel dag
der, men ellers ???

Coppi

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-05-07 20:41

Coppi wrote:

> [...]
>
> Er det nok med en halv dag eller skal vi tage en nat til ? Eller 2.
>
> Vi skal selvfølgelig ned og se kanalen, måske bruge en halv eller hel dag

Du beskriver ikke meget. "sat på".?
Men hvis det er første gang du er i Panama vil det da være underligt kun
at bruge en halv dag.

Kan I overhovedet få det til at hænge sammen.? Hvad har I afsat til
kanalen.?
1 time og 12 minutter.?

Med variation i ankomst- og afgangstid kan det vel snævres ind til at I
ingen tid har, i worst case.

Alt i alt undrer jeg mig over at du kan finde på at spørge... Men sådan
er vi jo så forskellige.

mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Coppi

Dato : 17-05-07 22:21

Jeg skriver sådan set fordi vi på vores sidste ferie havde 3 hele dage i
Phom Phen og den sidste dag kunne vi godt have undværet, der var simpelthen
ikke flere seværdigheder.
Og så kunne jeg måske godt tænke mig at vide om der var mere at se i Panama
City end kanalen.
Men undskyld spørgsmålet, du kunne jo bare lade være med at svare hvis du
synes det var underligt.
coppi