Bulgarien - Golden Sands
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 17-05-07 11:22

Hej,

Vi er 3 par som skal til Golden Sands i Bulgarien i juni.
Vi skal bo i lejligheder Glarus - nogen erfaringer?

Hvad skal vi se - prøve?

Mvh.
Kemix

Fra : liseaa

Dato : 17-05-07 12:03

"Knud Erik Mortensen" <ack@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Vi er 3 par som skal til Golden Sands i Bulgarien i juni.
> Vi skal bo i lejligheder Glarus - nogen erfaringer?

> [...]
Mig og sønnen skal også afsted til Golden Sands på lørdag.
Efter sigende skulle der være billigt, men er de nu gået amok efter
optagelsen i Eu?
Hvad er der specielt at se og lejer man en bil, ligesom andre steder?Jeg
hører gerne fra andre steder i bulgarien!!!
hilsen la

Fra : Bjarne

Dato : 17-05-07 13:09

liseaa skrev:
> [...]
> optagelsen i Eu?
> Hvad er der specielt at se og lejer man en bil, ligesom andre steder?
Ikke helt.

Det kan godt være en meget stor udfordring at være helt sikker på, at
bilen er tilstrækkeligt forsikret. Men gå ikke på kompromis og tro ikke
på mundtlige tilsagn.

Bjarne

Fra : liseaa

Dato : 05-06-07 17:06

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>> Kemix
> [...]
>
> Det kan godt være en meget stor udfordring at være helt sikker på, at
> bilen er tilstrækkeligt forsikret. Men gå ikke på kompromis og tro ikke på

hej.
jeg har lige været dernede og jeg har ikke lyst til at komme der foreløbig.
Golden sands er lukket område for alle andre end turister og selvfølgelig de
som arbejder der. Men tro ikke at du er sikker, for det er du ikke.
Du kan bade og shoppe(dyrt i G. sannds)Tro ikke at der er billigt og maden
er så som så. Men jeg vil da ikke tage modet fra dig, for du kan køre med
deres busser til et hvilket som helst sted for en rimelig penge, husk blot
altid at aftal prisen inden du nyder, ellers blir du taget ved næsen.
Naturen er fremragende og så håber jeg at vejret er godt (vores var halv
regn) God tur hilsen la

Fra : Bjarne

Dato : 05-06-07 19:43

liseaa skrev:

> [...]
> altid at aftal prisen inden du nyder, ellers blir du taget ved næsen.
> Naturen er fremragende og så håber jeg at vejret er godt (vores var halv

Du har bekræftet alle mine værste fordomme om den nordlige del af
Middelhavskysten, så jeg er meget glad for, at vi kom allerlængst mod syd.

Vi var faktisk meget behageligt overraskede over, at vi kunne færdes
blandt venlige og hjælpsomme mennesker og at priserne var så utroligt lave.

Selv bilkørslen var en god oplevelse, når man lige vænner sig til deres
måde at køre på smalle og hullede veje.
Det var så totalt anderledes end dine oplevelser, at man skulle tro, vi
havde været i hver sin ende af verden.

Bjarne

Fra : Henrik Madsen

Dato : 24-05-07 07:44

On Thu, 17 May 2007 13:02:58 +0200, "liseaa" <nonspam@mail.com> wrote:

> [...]
>Hvad er der specielt at se og lejer man en bil, ligesom andre steder?Jeg
>hører gerne fra andre steder i bulgarien!!!

Man lejer IKKE en bil dernede..

Skiltene er på Kyrillisk og man fatter mildest talt ikke en bjælde.
Derudover kører alle som idioter og hvis du bliver indblandet i en
ulykke så er det 110% sikkert du får skylden og det kan være ret
katastrofalt....Til gengæld koster det næsten ingenting at køre
taxa...Vi var 4 stk i en taxa som blev kørt 15 kilometer for kun 100
Kr. ca ..

Min opfordring hvis i er til lidt action at tage på Jeep Safari...Det
er ihvertfald vores sjoveste minde fra vores tur til Golden Sands hvor
vi var i 2004..

Henrik