Motortjek - hvem kan?
Fra : Mogens

Dato : 19-05-07 22:16

Så går den ikke længere - jeg må ha' fagfolk til at se på Le Bike :-/
Jeg er ikke ordentlig tilfreds med motorgang og effekt på min CBR600, og
nu vil jeg have den tjekket inden sommerens lange køreture. Om ikke
andet så for tilfredsstillelsen ved at vide, at det er gjort.
Er der nogen, der kan anbefale et værksted med forstand på motortrimning
og -justering? Helst syd for Limfjorden og vest for Storebælt

Mvh
Mogens

Fra : MKS - 74

Dato : 19-05-07 22:32

On Sat, 19 May 2007 23:16:21 +0200, Mogens
<msk@postpunktumtelepunktumdk> wrote:

>Er der nogen, der kan anbefale et værksted med forstand på motortrimning
>og -justering? Helst syd for Limfjorden og vest for Storebælt

Send den ned til Ten Kate - opfylder kravene og er den suverænt bedste
i verden (udover HRC) til at få en CBR til at gå lækkert .

Ej altså, hvor i DK hører du til? Her på Fyn f.eks, er Carsten midtfyn
en af de bedre...har felt o.s.v.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Mogens

Dato : 19-05-07 23:53

MKS - 74 skrev:

> [...]
> i verden (udover HRC) til at få en CBR til at gå lækkert .
>
> Ej altså, hvor i DK hører du til? Her på Fyn f.eks, er Carsten midtfyn

Bor i Esbjerg, men er villig til at køre efter det. (Ringere er den
trods alt ikke

Fra : MKS - 74

Dato : 20-05-07 01:51

On Sun, 20 May 2007 00:52:41 +0200, Mogens
<msk@postpunktumtelepunktumdk> wrote:

>Bor i Esbjerg, men er villig til at køre efter det. (Ringere er den
>trods alt ikke

Midtfyns MC er som sagt kendt for relativt god knowhow til specielt
4T-indstilling og er da ikke længere end en lille hyggetur . Du er
sikker på, at det ikke er et eller andet simpelt som f.eks, at du ikke
har monteret luftfilterkassen ordentligt, da du skiftede dyser eller
lign.? Den slags småting ville jeg nok lige tjekke inden....

Fra : Mogens

Dato : 20-05-07 17:42

MKS - 74 skrev:

> [...]
> har monteret luftfilterkassen ordentligt, da du skiftede dyser eller
> lign.? Den slags småting ville jeg nok lige tjekke inden....

Hmm..
Nu du siger det: Jeg havde faktisk problemer med at få tanken ordentligt
på bagefter. Som om luftfilteret fyldte for meget.
Jeg havde den et halvt års tid senere på et af de lokale værksteder for
at få checket karburatorsynkroniseringen. I øvrigt en lidt speciel
oplevelse. De havde tydeligvis problemer med at få den skilt ad og finde
de rigtige slanger osv. På et tidspunkt gik jeg ind for at kigge lidt i
butikken, og da jeg kom tilbage, relativ kort tid efter, var de ved at
samle den igen. "Der var ikke noget at komme efter". Det må jeg jo så
regne med, men det der slår mig nu, er, at de OGSÅ havde problemer med
at få tanken ordentligt på.
Må da vist hellere lige tjekke en gang.

Fra : Erling Christensen

Dato : 20-05-07 08:11

> [...]

>Er der nogen, der kan anbefale et værksted med forstand på motortrimning
>og -justering? Helst syd for Limfjorden og vest for Storebælt

Ham her har ry for at gøre et godt stk. arbejde til rimelig penge:
http://www.fvmotor.dk/
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93