Skal jeg bruge pakningsmasse ved samling h~
Fra : Per

Dato : 17-05-07 07:32

Hej NG!

Er ved at reppe min MC.

Har pillet sidedækslet til svinghjulet af og renset den gamle pakning væk så
fladerne på begge dele er næsten helt glatte.

Når jeg nu skal samle maskinen igen skal jeg så gøre noget i forhold til den
nye pakning?

Skal den gnides ind i olie, eller skal der bruges pakningsfedt eller hvad
ved jeg ? - Eller samler jeg den bare uden andet end pakningen ?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Per

Dato : 17-05-07 08:07

Per wrote:
> [...]
>
> Skal den gnides ind i olie, eller skal der bruges pakningsfedt eller
> hvad ved jeg ? - Eller samler jeg den bare uden andet end pakningen ?

Jeg bør lige nævne, at svinghjulet løber i olie, hvis det betyder noget.

/Per

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-05-07 10:15

Per wrote:

> Skal den gnides ind i olie, eller skal der bruges pakningsfedt eller hvad
> ved jeg ? - Eller samler jeg den bare uden andet end pakningen ?

Skal vel bare samles med korrekt krydsspændt moment. Har der været
problemer med tætning dér kan du evt. give den _meget lidt_ flydende
pakning på begge sider. For meget vil give rester i olien.

--
vh
Torben

Fra : Morten

Dato : 17-05-07 11:44

> [...]
>

>Jeg plejer og bruge flydene pakning på spray så er man sikker på den bliver
>tæt og der kommer heller ikke rester ind i motoren

Morten