hvad længde findes træ brædder i på trælas~
Fra : Lasse

Dato : 20-05-07 18:13

Livet er dejligt

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final
Web @ http://www.newsleecher.com/?usenet
------------------- ----- ---- -- -

Fra : Leonard

Dato : 20-05-07 18:27

On 20 May 2007 17:13:00 GMT, Lasse wrote:

> Livet er dejligt

Det bliver meget nemmere hvis alle vænner sig til at skrive spørgsmålet
i teksten og ikke kun i emnelinien.

Men de findes i mange længder i spring på 30 cm. Om din lokale trælast
har alle længderne er ikke nemt at svare på, men her http://www.olt.dk/
kan du finde de længder du kan købe hos OLT.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 19:22

Leonard wrote:
> [...]
Jow jow....

Svar på spørgsmålet i emnefeltet:

Typisk fra 240 cm. til 540 cm. med spring på 30 cm. Ikke så tit over 540
afhængig af hvilken slags "brædder" du skal bruge.

Iøvrigt et vidt begreb med dine "træbrædder".

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Leonard

Dato : 20-05-07 19:31

On Sun, 20 May 2007 20:22:22 +0200, Trekroner wrote:

> Jow jow....

Nej, det gjorde jeg ikke.
Jeg kan måske finde på at skrive det, den dag hvor folk gider at gøre
sig den ulejlighed at være lidt mere omhyggelige med hvem de svarer.

Det ville gøre livet dejligt for alle os, der fosøger at finde hoved og
hale på alt det der skrives her på usenet.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 20:39

Leonard wrote:
> [...]
>
> Det ville gøre livet dejligt for alle os, der fosøger at finde hoved
> og hale på alt det der skrives her på usenet.

Det er jeg normalt også. Det var bare en fejl....

Fra : Leonard

Dato : 20-05-07 21:02

On Sun, 20 May 2007 21:38:56 +0200, Trekroner wrote:

> Det er jeg normalt også. Det var bare en fejl....

Og det er menneskeligt at fejle, ligeså er det at tilgive.
Da jeg også gerne vil være menneskelig er du hermed tilgivet

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:16 sælges

Fra : Lasse

Dato : 21-05-07 19:34

Jeg vil lige takke alle for de svar jeg fik.
Jeg skal nok huske det med emnefeltet.

Lasse
Livet er dejligt

--