Ukrudt mellem fliser ny maskine til at fje~
Fra : Jesper

Dato : 19-05-07 08:31

Hej.

For nyeligt så jeg delvis en reklame om en lille "maskine" som var god til
at fjerne ukrudt mellem fliser - det var vist ikke en gasbrønder, men en
dims som kunne få fat om ukrudtet.

Nogen som har set reklamen eller som kender dimsen og hvor man kan købe
den/hvad den hedde`?

Mvh

Jesper

Fra : Hauge

Dato : 19-05-07 08:35

Hejsa
Jesper wrote:
> Nogen som har set reklamen eller som kender dimsen og hvor man kan
> købe den/hvad den hedde`?

Kan købes i de fleste byggemarkeder, Bilka, Harald Nyborg....
Findes i mange fabrikater.

Mvh Hauge

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-05-07 08:35

Jesper kom med følgende:
> [...]
> som kunne få fat om ukrudtet.
>
> Nogen som har set reklamen eller som kender dimsen og hvor man kan købe

Jeg har lige set en reklame med omtalte maskine, jeg tror det var en
Føtex annonce i lokalavisen.
Det mindede om en roterende stålbørste.
Erfaring eller ide om den kan jeg ikke bringe.
Kai

Fra : Lasse

Dato : 19-05-07 08:54

Hej Jesper, du kommer ikke af med dit ukrudt, det vil vokse ud igen.

Livet er dejligt

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 19-05-07 10:12

Jesper wrote:

> Nogen som har set reklamen eller som kender dimsen og hvor man kan
> købe den/hvad den hedde`?

Jeg tror den kaldes "Weed Sweeper".
Det er en roterende børste der kapper toppen af ukrudtet.

Jeg har ikke megen fidus til apparatet.
Den fjerner sikkert ukrudtet uden at du behøver bøje dig, men det er jo kun
toppen. Det svarter til en klipning. Roden skyder lystigt allerede dagen
efter.

Brug pengene på en ukrudtsbrænder, og lær at bruge den rigtigt. Det er både
hurtigere, nemmere og mere effektivt.

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : Esben I.

Dato : 19-05-07 16:14

Carsten Finn Rasmussen wrote:
> Brug pengene på en ukrudtsbrænder, og lær at bruge den rigtigt.

- og fyld fugerne med fugesand
mvh
Esben I.

Fra : Maria Frederiksen