Poleret betongulv
Fra : AV

Dato : 19-05-07 07:14

Hej
I forbindelse med en mindre ombygning er fruen og jeg blevet enige om at
gulvet skal op og et nyt skal lægges.
Primært for at at få gulvvarme i hele gulvet.
Men hvad skal et sådant gulv belægges med!?!
Vi er nået frem til at vi vil forsøge med et poleret betongulv.
Jeg har dog haft overordentligt svært ved at finde noget konkret om det på
nettet.
Det eneste jeg har kunnet finde er advarsler om at man ikke selv skal give
sig i kast med det.

Nogen der har nogen erfaringer de vil øse ud af?
Eller bare nogen der kender et firma der udfører det?

Jeg har fundet et firma (Introflex) som udfører det, men når prisen kommer
over 600,- /m3 syntes jeg
det er lidt dyrt.

mvh
Anton

Fra : MGJ

Dato : 19-05-07 08:58

> [...]
> Eller bare nogen der kender et firma der udfører det?
>
> Jeg har fundet et firma (Introflex) som udfører det, men når prisen kommer

Hej

Hvor i landet bor du?

MGJ

Fra : AV