pris på gasfyr
Fra : Leonard

Dato : 17-05-07 15:13

Hvad koster et gasfyr?

Nu har jeg søgt og kigget på alverdens hjemmesider. Der er masser af
flotte billeder og beregninger af hvormeget der kan spares ved at skifte
det gamle gasfyr ud med et nyt.
Men ingen steder kan jeg finde en pris på et fyr.
Det skal være et moderne gasfyr med natsænkning osv. Så vidt jeg kan
læse mig til skal det være kondenserende. Det skal være væghængt uden
varmtvandsbeholder. Det skal kunne varme 200kvm bolig op.
Alternativt også en pris på samme fyr med mulighed for solvarme.

Jeg er klar over at der ikke kan gives en præcis pris, men bare så jeg
ved om det er 20.000 eller 100.000 jeg skal til at smide efter smeden.

Jeg er også klar over at jeg bør indhente tilbud fra flere forskellige,
men ligenu er jeg bare interesseret i en ca pris uden arbejdsløn.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Leonard

Dato : 17-05-07 15:38

On Thu, 17 May 2007 16:12:47 +0200, Leonard wrote:

> Jeg er klar over at der ikke kan gives en præcis pris, men bare så jeg
> ved om det er 20.000 eller 100.000 jeg skal til at smide efter smeden.

Og jeg havde så ikke søgt længe nok, for jeg fandt da frem til nogle
komplette priser på 32 - 38.000 for en udskiftning. Nogle med
varmtvandsbeholder andre uden. Men så har jeg da en ide om prislejet.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-05-07 15:38

Leonard:
> [...]
>
> Jeg er også klar over at jeg bør indhente tilbud fra flere forskellige,
> men ligenu er jeg bare interesseret i en ca pris uden arbejdsløn.

Efter hvad jeg har hørt og overhørt, så regner jeg med ca. 45k for et
rimeligt deluxe med sprøde løg fyr, når vi skal have skiftet.
Der var en tråd om det for ca. et halvt år siden.
Kai