søges forhandler af plæneklippe dele
Fra : Rene Hansen

Dato : 17-05-07 10:17

hej
har igennem denne gruppe haft kontakt til en med en der solgte dele til
havemaskiner for ca 2 år siden
kan dog ikke huske hvad det var hans side hed/hedder
computer er udskiftet så alle data om ham er væk

mener det var noget med xxxxgaard

nogen der kan hjælpe

jeg skal bruge dele til min yardman havetraktor
og han var/er meget behjælpelig

Hilsen Rene Hansen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 17-05-07 16:27