Dykkerapartheid ved Dykningens dag
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 19-05-07 21:08

Hejsa

Bare et par sjove observationer der kan bruges til
konspirationsteorier Observationerne stammer fra Dykningens dag i
Rødvig.

* Haslev Sportsdykker Klub havde deres RIB med hvorpå der findes en
illustration af Steen (fra Steen og Stoffer) der står og pisser på et
PADI logo.
* DSF-folket rendte rundt med DSF's 'nye' kasketter hvorpå man
åbenbart har ønsket at fremhæve CMAS så meget så man har brodderet
'CMAS DIVER' i nakken. Jeg troede at DSF var åben for alle.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : anders

Dato : 21-05-07 10:54

On 19 Maj, 22:08, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:

> * Haslev Sportsdykker Klub havde deres RIB med hvorpå der findes en
> illustration af Steen (fra Steen og Stoffer) der står og pisser på et
> PADI logo.

Fedt - politisk korrekthed er sooo last year... ;oP
Anders

Fra : Mark Denninger

Dato : 21-05-07 11:14

On 21 Maj, 11:53, anders <anders.bomho...@gmail.com> wrote:

> Fedt - politisk korrekthed er sooo last year... ;oP
> Anders

Det er vel først "rigtig" apartheid når vi for opdelte strande... Og
PADI dykkerne for den strand med kloakudløbet

Folk bruger forskellige midler til at promovere dem selv. Nogle mere
latterlige end andre. Så man skal nok bare tage sådan et logo med et
smil på læberne og et træk på skuldrene.

Fra : anders

Dato : 21-05-07 13:31

On 21 Maj, 12:13, Mark Denninger <mark...@gmail.com> wrote:

> Folk bruger forskellige midler til at promovere dem selv. Nogle mere
> latterlige end andre. Så man skal nok bare tage sådan et logo med et
> smil på læberne og et træk på skuldrene.

Præcis - dykkermiljøet er rigelig selvhøjtideligt i forvejen!

mvh
Anders

Fra : Rene Jensen

Dato : 22-05-07 13:03

Smil og vær glad, solen skinner og vandet bliver dejligt varmt denne
sommer
Brug dog tiden på at finde en klub/gruppe/what-ever, der deler dine
holdninger til den politiske korrekthed, og lad de andre hygge sig med
deres.

Ved hele tiden at trække emnet op her, puster du jo selv gang i bålet,
vær dog hellere en aktiv dykker og glem de andres tåblige holdninger.

når jeg vil ud af dette varme møde lokale, og i vandet......

Rene L. Jensen