Batterikasse
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 17-05-07 14:47

Hej NG

Er der en der ved hvor man kan købe rustfri stålrør, 50 cm. lang og 45 mm.
indvendig gods tykkelse 2 mm.
Jeg har fåer lavet en batteripakke på 14,4 V og 9 A som fylder lidt mindre
end det rør jeg har.

Sten

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 17-05-07 21:40

On 17 Maj, 15:46, "Sten Nordstrøm" <s...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> indvendig gods tykkelse 2 mm.
> Jeg har fåer lavet en batteripakke på 14,4 V og 9 A som fylder lidt mindre

Det skulle ikke være noget problem, det er bare at køre hen til et
lokalt maskinværksted og høre om det ikke har noget 2" mejerirør det
har et udvendigt mål på ca 50,8 og en godstykkelse på 1.6 mm, eller
prøv at kontakt en stålleverandør (eks sanistål) og høre om de vil
skære en stump af.
vær dog obmærksom på at rustfri rør aldrig er fuldstændig cirkelrunde,
så det er ikke nok bare at banke en prop i hver ende, der skal
svejses...

en anden mulighed er at købe noget hydraulikrør , det har nogle fine
tolecancer.

mvh
Jacob P.V.V. Jacobsen

Fra : Jon Iversen

Dato : 18-05-07 06:58

Hos en skrothandler til 10kr istedet for 150
Jon.

Fra : Happy Diver

Dato : 18-05-07 14:19

Sten Nordstrøm <stenn@webspeed.dk> skrev:
> [...]

Hvorfor laver du det ikke i aluminium? Det er da
meget rarere at arbejde med efter min mening...