Vandtemperatur?
Fra : phb

Dato : 17-05-07 13:41

Jeg skal ud på sæsonens først dyk i næste uge - er der nogen som ved
hvordan temperatur i øresundet er her for tiden?
hilsner, peter

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 17-05-07 13:48

12-14 grader ifølge http://ifm.frv.dk/index.asp?USER=SURFERE

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 17-05-07 14:31

I overfladen 10-12 g. på 30 meter ca. 6-7 g.

Sten

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-05-07 17:42

On 17 Maj, 14:40, phb <phboyn...@yahoo.com> wrote:
> Jeg skal ud på sæsonens først dyk i næste uge - er der nogen som ved
> hvordan temperatur i øresundet er her for tiden?
> hilsner, peter

Hej,

I går aftes var temperaturen på S/S Otto i nordlige Øresund 12,5
grader i overfladen og 6-7 grader under 15m.

Mvh.
Henrik