Dykkertur 22/5-07
Fra : UnlimitedCph

Dato : 14-05-07 09:47

Hejsa..

Så skal vi ud og dykke igen. Den 22.maj kl 17.15 fra Rungsted Havn
skal vi ud til Indfødsretten der ligger på 15-20 meter vand og dykke
lidt.
Der er 2 pladser tilbage på RIB'en og prisen er 200 kr pr person.

Er der nogen der er friske ?

Vi skal også en tur til Kullen den 5/6 på en heldagstur. Der er pt. to
ledige pladser mere info kommer senere

/Flemming

Fra : Henrik Jensen

Dato : 14-05-07 10:55

Er der nogen speciel grund til at I sejler på Infødsretten? Jeg mener,
man skal have go fantasi for at se at det er vrag og huske muslinge
filter, hvis man skal se kanonerne

Skovshoved havn har en fin rampe, det giver en noget kortere sejltur,
der kunne man også omdiregere til Sinne Nordfisk eller Anemone vraget,
hvis man ville se noget der ligner et skib, eller vinden er i en
dårligt retning.

Mvh.
Henrik

Fra : UnlimitedCph

Dato : 14-05-07 14:06

On 14 Maj, 11:55, Henrik Jensen <henrik_h_jen...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> der kunne man også omdiregere til Sinne Nordfisk eller Anemone vraget,
> hvis man ville se noget der ligner et skib, eller vinden er i en

Hej Henrik.

Det kan også være vi ændrer det til noget andet. Det vigtigste er jo
at komme afsted :)
Vi startede med Johannes L.. Men blev anbefalet Infødsretten. Men ja
Sinne Nordfisk kunne også være et godt alternativ. Men det kan vi
altid tage når vi står på kajen ;)

Fra : jbmartin.cph@gmail.c~

Dato : 14-05-07 17:05

Jeg ville nok vælge Hellerup havn for at afkorte sejlturen mest muligt
- og for at få en Lydolpher bagefter.

Det er en udemærkedet, men travl lille havn.

God tur, jeg håber i får god sigt på vraget!

- J.B.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 14-05-07 19:25

Hey,

Jeg ville aldrig vælge Hellerup havn, et mareridt at komme til at
parkere med trailer, bare for at spare 1sm....!!

..... hmmmm, Infødsretten.. smag og behag, men mindes jeg røvkedede mig
efter ca. 10min! Men der nok en 12-13 år siden, så det kan jo være
det er godt nu

Henrik

Fra : Michael Sehested

Dato : 19-05-07 20:25

Hvis der stadigvæk er plads - så vil jeg gerne sætte mig på en af den.

mvh: Michael

PS: har prøvet at PM men der er ikke skat noget - hvor til skal jeg sende
mine dyk "akreditiver" eller hvad det hedder eller staves ?

Fra : UnlimitedCph

Dato : 19-05-07 23:06

On 19 Maj, 21:25, "Michael Sehested" <postsehes...@mail.dk(remove
post)> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der er friske ?
>
> Vi skal også en tur til Kullen den 5/6 på en heldagstur. Der er pt. to

Du kan evt bare melde dig til på www.dykkertaxa.dk

Mvh Flemming, der ikke har fået nogen mail fra dig :(