Sipadan
Fra : Kim Nygaard

Dato : 11-05-07 08:36

Halloejsa!

Jeg er lige en tur paa Borneo for at dykke paa bl.a. Sipadan. Har
smidt lidt billeder op paa min hjemmeside, de er helt raa - hvis der
en nogle der kunne vaere interesseret.--
Mvh.
Nygaard
<http://www.raptormc.dk>
http://www.123hjemmeside.dk/nygaard9

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 11-05-07 20:16

Kim Nygaard (slet H2A01) skrev noget i stil med:
> Jeg er lige en tur paa Borneo for at dykke paa bl.a. Sipadan. Har
> smidt lidt billeder op paa min hjemmeside, de er helt raa - hvis der
> en nogle der kunne vaere interesseret.--

Wauw - er det ikke svært at overbevise sig selv om at man er nød til at tage
op til overfladen?

Rigtig fede billeder. Hvilket kamera bruger du?

--
/Kasper Katzmann

Det er kun i Jeopardy at svaret kommer før spørgsmålet.

Fra : Kim Nygaard

Dato : 12-05-07 15:43

Jo gu er det svaert at komme op, men vi betaler
for alt luften saa har vi vel ogsaa ret til at
bruge den - ikke?
Saa dykkene ender ca. paa en time, selv der hvor
vi dykker rigtig dybt

Jeg har et Canon 900IS med UV hus, det er jeg
faktisk helt godt tilfreds med.

Vi saa faktisk ogsaa Manta - og Eagle Ray igen i
dag