Dykning i/ved Korsør d. 6 eller 7 juni
Fra : Finn

Dato : 11-05-07 08:07

Hej

Jeg skal til Korsør og afvikle et kursus på Flådestationen, i perioden d. 6.
og 7. juni, og hvis tiden tillader det, påregner jeg komme ud og se på fisk
eller andet, den ene af eftermiddagene.

Er det nogen i gruppen, der er interesseret i at komme ud på én af de nævnte
datoer.

Mvh
Finn

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 11-05-07 12:07

On 11 Maj, 09:06, "Finn" <f...@mil.dk> wrote:
> [...]
> eller andet, den ene af eftermiddagene.
>
> Er det nogen i gruppen, der er interesseret i at komme ud på én af de nævnte

Kære Finn

Jeg kan formodentlig godt om torsdagen.

Hilsner

Flemming Pless

Fra : Finn

Dato : 11-05-07 12:28

Det lyder vældigt.

Kender du området? og ved hvor der er godt at komme/gå ned?

Finn

Fra : flemming.pless@gmail~

Dato : 12-05-07 19:02

On 11 Maj, 13:27, "Finn" <f...@mil.dk> wrote:
> Det lyder vældigt.
>
> Kender du området? og ved hvor der er godt at komme/gå ned?
>
> Finn
>
> <flemming.pl...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:1178881596.068003.113300@w5g2000hsg.googlegroups.com...

> Kære Finn
>
> Jeg kan formodentlig godt om torsdagen.
>
> Hilsner
>
> Flemming Pless

Næh, det gør jeg ikke, men vi kan vel checke med nogel lokale dykkere
om sted og strømforhold.

hilsner

Flemming

Fra : Finn

Dato : 30-05-07 06:44

Jeg bliver desværre nød til at aflyse, da tiden løber fra mig

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 30-05-07 08:16

Hejsa

> Jeg kan formodentlig godt om torsdagen.

Jeg er på internatkursus i Korsør 6. - 8. juni. Jeg har endnu ikke
helt styr på hvornår/hvor meget aftenundervisning der er, men jeg har
da planlagt et dyp (bare for adspredelsens skyld).

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen