Kreidesee grusgraven
Fra : dyk

Dato : 08-05-07 13:05

Hej Alle i KLOGE mennesker.

Jeg søger erfaringer med ture til Kreidesee.
Jeg står for at skulle arrangerer en tur for mellem 10 og 20 personer.
(Gruppen kommer til at bestå af 1 instruktør, 2-3 divemastere, 7 AOW og ca.
10 OWD).

Skal man betale for at hoppe i Kreidesee grusgrav?

Hvor er det OK, og billigt at overnatte?

Hvornår er det bedst at tage der ned?

FORTÆL FORTÆL FORTÆL

Ydmygest Finn

Fra : Nikolaj M

Dato : 08-05-07 13:33

Du er selvfølgelig opmærksom på:

http://www.kreideseetaucher.de/

Der er priser "und alles"

Priserne er:

Tauchgenehmigung pro Tag (Non Limit) 10,00 EUR Preßluft/Trimix/Apnoe

Wochenendtauchkarte Fr.-So. (Non Limit) 27,50 EUR Preßluft/Trimix/
Apnoe

Zehnerkarte (10 Tage Non Limit) 90,00 EUR personenbezogen

Tauchgenehmigung Kinder bis 14 J. 0,00 EUR Preßluft/Apnoe

Tauchgenehmigung VIST-Tauchlehrer 0,00 EUR aktiver Status

Atemluft 10 l = 3,50 € / 12 l = 4,20 € / 15 l = 5,25 € 0,35 EUR je
Liter

Argon 0,02 EUR je bar/Liter

Schulungsraum 16 Personen 15,00 EUR

Schulungsraum VIST-TL 0,00 EUR

Tagesgast 2,00 EUR

Jeg er selv ved at arrengere en tur derned hvornår skla i afsted?

/Vh Nikolaj

Fra : dyk

Dato : 09-05-07 07:18

Vi er ikke sikre endnu men enten bliver det i sensommeren eller til
april/maj 2008.

Det kommer an på sponserstøtte/statsstøtte..

Finn

Fra : Henning

Dato : 08-05-07 14:54

On Tue, 8 May 2007 14:04:36 +0200, "dyk" <fow@mil.dk> wrote:

> [...]
>(Gruppen kommer til at bestå af 1 instruktør, 2-3 divemastere, 7 AOW og ca.

Er det ikke noget med, at du skal være ganske erfaren for at måtte
dykke dernede? Jeg menes at erindre en artikel fra DYK hvor et dyk gik
grueligt galt? Der skal søges speciel tilladelse?

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 08-05-07 15:12

Hvis du læser den tråd fra 14-05-2006 som du har lagt dit indlæg i, vil du
finde svarene på alle dine spørgsmål.
/Sune

Fra : Nikolaj M

Dato : 08-05-07 17:57

Er det ikke noget med, at du skal være ganske erfaren for at måtte
dykke dernede?

Jeg mener faktisk de selv bruger den til uddannelse dernede?

/Vh Nikolaj