Lyde
Fra : Allan Hansen

Dato : 03-05-07 19:20

I anledning af det gode vejr i dag, var vi lige et smut på Kronprinz
Wilhelm. Nu er det jo ikke helt ualmindeligt at der kan forekomme lyde under
dykning, men i dag oplevede vi en lyd vi aldrig har hørt før eller kan
forklare. Lyden kan nærmest forklares á la den lyd som is kan give om
vinteren, stigende og faldende i lydstyrke. Området er kendt for marsvin og
dem har vi ofte set når vi sejler i området, men jeg har aldrig hørt
lignende lyde før. Jeg hælder til at det kan være en lyd fra en hval af en
slags, men vi så intet på overflade i de ca. 4 timer vi lå der. I hvert fald
var det en underlig følelse at ligge på tovet, kigge ud i vandet og
forestille sig at pludseligt kunne der komme noget frem

Allan Hansen, 5 meter sigt 9 C i hele vandsøjlen

Fra : Thomas

Dato : 04-05-07 13:25

Hej Allan
Jeg glemte vist at fortælle dig præcis hvad der var for gasser i den flaske
du lånte af mig..

mvh Thomas

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-05-07 14:03

"Thomas" <pil@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allan
> Jeg glemte vist at fortælle dig præcis hvad der var for gasser i den
> flaske du lånte af mig..

Nu var det ikke kun mig der kunne løre denne lyd, men måske skal vi lige
have chekket hvad YARA har leveret
Tak for lån af flasken. Jeg kan tage den med på arbejde og sammen med
Neuroanæstesien på Riget fylde den, så der venter dig en oplevelse ud over
det sædvanlige på næste dyk

Allan Hansen, Fantastisk vejr og 2 konfirmationer på 2 dage.

Fra : anders

Dato : 04-05-07 17:15

On 4 Maj, 15:03, "Allan Hansen" <engh...@fjernpost.cybercity.dk>
wrote:

> Allan Hansen, Fantastisk vejr og 2 konfirmationer på 2 dage.

Det er simpelthen for tåbeligt at den slags tørskoede æde-drikke
aktiviteter ikke ligger i oktober-november

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 17:33

Det er simpelthen for tåbeligt at den slags tørskoede æde-drikke
aktiviteter ikke ligger i oktober-november

hørt...

\michael