At dumpe bly eller ej - At KUNNE dumpe bly~
Fra : Seerup

Dato : 01-05-07 17:47

Jeg har skaffet mig et dobbeltsæt. Mit øvrige grej er stort set det samme, jeg
skifter samtidig en 2*7mm semi-dry med en 8mm tørdragt.
Derfor er min tanke, at vægten af flasker og bly er en "konstant".

Med min enkelte flaske har jeg ca 12Kg i bæltet (32Kg i alt). Og med
dobbeltsættet skal der kun 3 kilo i bæltet. De 3kilo kunne jeg jo godt tænke mig
at montere som V-bly, og være fri for bæltet. MEN - såfremt det så bliver
nødvendigt, så er det hele setuppet jeg skal dumpe.

Jeg kan sagtens se fordelen i at samle det hele omkring flaskesættet, og rent
"dump-mæssigt" tror jeg ikke de tre kilo gør den helt store forskel. Men hvilke
tanker har I andre gjort jer?

Seerup *gør forårsklar*

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 01-05-07 20:25

Igen hvis man prøver at google i denne gruppe finder man f.eks.
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dykning/browse_frm/thread/431bac07651ca31a
/Sune