Lang weekend med elefantvæddeløb
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 20-05-07 17:11

Så er vi hjemme igen efter en tur i det jydske.
Turen over fyn Torsdag en stor opvisning i hvor træls det er med lastbiler
på motorvejene, konstant måtte vi op og bremse fordi de tilter ud med +1
km/t.
Og en gang var der en autotransport der mente han skulle ud da jeg var ud
for hans bageste hjulsæt, de er pænt store de hjul når de kommer ind imod
konens dør....
Dyt dyt og blink med det lange lys, møgsvinet trække iskoldt videre ud, så
er det i med bremsen og håbe dem bagved er med på den.
Det var selvfølgelig i en ikke overhalingszone, da vi overhale og dytter får
vi lige en langefinger med på vejen..
En dejlig weekend der nær var endt i endnu et tal i statistikken.
Turen hjem var der nok dobbelt så meget trafik, men ingen lastbiler, we-he
det gik jo snildt.
Jeg fatter ikke man kan være så iskold, og jeg skal være den første til at
stemme for alle initativer for at få lastbilerne væk fra vejene, hvordan ser
ny alliance på det?

/Carsten

Fra : Møller

Dato : 20-05-07 17:33

Carsten Hjorth skrev:
> [...]
> er det i med bremsen og håbe dem bagved er med på den.
> Det var selvfølgelig i en ikke overhalingszone, da vi overhale og dytter får

Så havde du god tid til at tage hans nummer, så du ikke skærer alle over
en kam.

Spørg dem

Møller

Fra : tommy

Dato : 20-05-07 17:39

så dør du da af både sult og du kan ikke køre i din fine bil
ps. ikke dermed sagt at der er IKKE nogen lastbiler der ikke kan finde ud af
det, lige som der er nogen personebiler der ikke kan
autotransporteren skul vel ikke være mørkebrun og hedde noget AUTOLOGISTIC

psps køre selv lastbil

tommy

Fra : Aksel

Dato : 20-05-07 17:46

> [...]
> Dyt dyt og blink med det lange lys, møgsvinet trække iskoldt videre ud, så
> er det i med bremsen og håbe dem bagved er med på den.

Jeg plejer i den situation at notere firmanavnet og så ringe og give dem et
møgfald, der er ikke ret mange firmaer der bryder sig om at deres folk
opfører sig på den måde.

Især hvis man kommer med >130 og svinet trækker ud når man er oppe ved
baghjulene, det er mordforsøg.

Hilsen Aksel

Fra : Sp@msen

Dato : 22-05-07 13:55

"Aksel"

> Jeg plejer i den situation at notere firmanavnet og så ringe og give dem
> et møgfald, der er ikke ret mange firmaer der bryder sig om at deres folk
> opfører sig på den måde.
hehe nej og slet ikke hvis man får dem overbevist om at man nok ikke kan
anbefale netop deres sikkert fine firma til at transportere noget som man
har brug for, slet ikke når man begynder at spørge dem hvem deres direkte
konkurenter er :)

> Især hvis man kommer med >130 og svinet trækker ud når man er oppe ved
> baghjulene, det er mordforsøg.
Jeg er også helt enig, men hvis de bare lige ville blinke inden de lavede de
stunts var man nok mere påpasselig med at give plads :)

> Hilsen Aksel
vh.
Flemming

Fra : Henrik B.

Dato : 21-05-07 08:46

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det var selvfølgelig i en ikke overhalingszone, da vi overhale og dytter
> får vi lige en langefinger med på vejen..

Nu gælder overhalingsforbuddet så ikke i weekender....

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Leonard

Dato : 21-05-07 08:59

On Mon, 21 May 2007 09:46:23 +0200, Henrik B. wrote:

> Nu gælder overhalingsforbuddet så ikke i weekender....

Og heller ikke på helligdage, som torsdagen var. På nogle strækninger,
fx på Storebæltsbroen gælder det dog hele døgnet på alle dage.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:16 sælges

Fra : Henrik B.

Dato : 21-05-07 09:06

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Og heller ikke på helligdage, som torsdagen var. På nogle strækninger,

Ej heller på hverdage mellem 18.00 - 06.00....

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-05-07 09:59

On 20 Maj, 18:38, "tommy" <mys...@privat.dk> wrote:
> [...]
> det, lige som der er nogen personebiler der ikke kan
> autotransporteren skul vel ikke være mørkebrun og hedde noget AUTOLOGISTIC

Sikkert rød og AutoLogic.
Har selv en gang ringet og klaget over 2 af deres biler som kørte om
kap fra havnen i Århus og op ad Nørrebrograde og Randersvej.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk